راهی جز پیوستن به جبهه مقاومت پیش‌روی مسلمانان نیست
راهی جز پیوستن به جبهه مقاومت پیش‌روی مسلمانان نیست

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، نرجس سلیمانی در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به «عملیات طوفان الاقصی» به عنوان واکنشی شکننده در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این عملیات نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی ماندنی نیست و رو به زوال است. وی با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، نرجس سلیمانی در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به «عملیات طوفان الاقصی» به عنوان واکنشی شکننده در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این عملیات نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی ماندنی نیست و رو به زوال است.

وی با بیان اینکه امروز روز اتحاد جهان اسلام برای دفاع از فلسطین است، یادآور شد: مسلمانان باید بدانند راهی جز پیوستن به جبهه مقاومت نیست.

سلیمانی با اشاره به نصب تابلوهای معرفی شعرا در سطح شهر، خاطرنشان کرد: مشکل حقوقی و قانونی در این زمینه وجود ندارد اما این به حقوق شهروندی نزدیکتر است؛ کسانی که از شهرداری حقوق می‌گیرند، جزء شعرای تبلیغ شده نباشند.

وی در پایان گفت: معرفی شعرای شهر به مردم اقدام خوبی است اما بهتر این بود که اشخاصی که از شهرداری حقوق می گیرند، در این تبلیغات نباشند اگر چه شعرای خوبی باشند. از سویی باید پهنه بندی این تبلیغات نیز مورد توجه قرار می گرفت.

در ادامه جلسه مهدی عباسی نیز با بیان اینکه از منظر صهیونیست‌ها مردم فلسطین و هرکسی که در غرب آسیا به دست آنها برسد، انسان نیستند، اظهار کرد: بسیار مهم است که این موضوع ریشه‌یابی و تبارسنجی شود تا بدانیم با چه سیاست‌ها و باورهایی این اقدامات انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یک باور دینی در این کشتار جمعی برای آنها وجود دارد، یادآور شد: فوتبالیست مطرح فرانسوی برای حمایت از مردم فلسطین موضع گیری حداقلی داشت و لغو تابعیت و باز پس دادن جوایز او را مطرح کردند. امروز هم همین است که عده ای منفعت طلب در برابر کشتار در منطقه سکوت کرده‌اند و اگر حرف بزنند از جایزه‌های خود محروم خواهند شد. کسانی که روابط و زندگی آنها متلاشی و از بین رفته است.

وی با اشاره به تصویب مصوبه‌ای در شورا برای رایگان شدن عوارض در تجمیع تا ۱۵۰ متر مربع، اظهار کرد: چه کسی به شهرداری اجازه داده است که عوارض دریافت کند؟ هرکسی در هر منطقه‌ای با هربخشنامه‌ای اقدام به دریافت عوارض کرده، صادر کننده متخلف است و باید پاسخ دهد. این پول‌ها برکتی ندارد. از چه کسی پول می گیرید؟ کسانی که به زحمت ۵۰ متر را به ۱۵۰ متر رسانده‌اند؟

عباسی تأکید کرد: باید به سرعت جلوی این کار را بگیرند و اگر در حق کسی ظلم شده باید جبران کنند. قطعاً من تا رسیدن به نتیجه این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/