ذخیره نمک و آماده سازی مخازن یک میلیون لیتری محلول توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز
ذخیره نمک و آماده سازی مخازن یک میلیون لیتری محلول توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از آمادگی عوامل خدمات شهری این منطقه در فصل سرما و مواقع بارش برف با دپو نمک و آماده سازی مخازن محلول یک میلیون لیتری خبر داد. به گزارش شهریار ، رضا جانفشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از آمادگی عوامل خدمات شهری این منطقه در فصل سرما و مواقع بارش برف با دپو نمک و آماده سازی مخازن محلول یک میلیون لیتری خبر داد.

به گزارش شهریار ، رضا جانفشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و بارش برف، عوامل اجرایی معاونت محیط زیست و خدمات شهری این منطقه با فعالیت های شبانه روزی اقدام به بازسازی و راه اندازی مخازن محلول کردند.

وی با بیان اینکه سه مبادی ورودی شهر (زمینی، ریلی و هوایی) در این منطقه قرار دارد، افزود : تامین محلول در مخازن جهت تسریع در بارگیری و استفاده به موقع در سطح منطقه در راستای جلوگیری از تصادفات احتمالی و یخ زدگی جاده ها و سهولت در تردد شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه افزود: جایگزینی محلول پاشی به جای نمک پاشی دستی یکی از مهمترین گام های شهرداری در راستای صیانت از محیط زیست و جلوگیری از تخریب آسفالت معابر شهری است.

وی همچنین از آمادگی تمام تجهیزات خودرویی و نیروهای خدمات شهری این منطقه برای ارائه خدمات به شهروندان در روزهای برفی خبر داد.