دیدار و تجلیل شهردار منطقه۲ از مادر شهید مسیحی ژان ژرژ ژان داوید
دیدار و تجلیل شهردار منطقه۲ از مادر شهید مسیحی ژان ژرژ ژان داوید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی شهردار این منطقه همزمان با میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی  به همراه یوبالیت آلدو کشیش کلیسای شرق آشوری و شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری درمجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی شهردار این منطقه همزمان با میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی  به همراه یوبالیت آلدو کشیش کلیسای شرق آشوری و شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری درمجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید مسیحی ژان ژرژ ژان داوید ضمن عرض تبریک سال نو و میلادحضرت عیسی مسیح (ع) از مادراین شهید والامقام تجلیل کرد.

شهردار منطقه۲ در دیدار با خانواده شهید ارامنه گفت: شهدای ارامنه در کنار سایر شهدای ایران اسلامی همواره در دفاع از مرز و بوم ایران ثابت قدم بوده‌اند.

وی اظهار داشت: عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت ها، رشادت ها، صبر و استقامت خانواده های سرافراز شهداء و ایثارگران است.

صالحی به حضور شهروندان مسیحی در فرازهای مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس اشاره کرد و افزود: شهروندان عزیز ارامنه با نقش اثرگذار خود در طول تاریخ، جلوه‌های زیبایی از همدلی و مودت را به شهرمان بخشیده‌اند.

انتهای پیام/