دیدار مردمی خدمت در مسجد در منطقه ۹ انجام شد
دیدار مردمی خدمت در مسجد در منطقه ۹ انجام شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران که فریضه مغرب و عشاء را در بین نمازگزاران منطقه ۹ برگزار کرد، گفت: از همان ابتدای شروع کار شورای ششم با توسعه ملاقات های مردمی با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران که فریضه مغرب و عشاء را در بین نمازگزاران منطقه ۹ برگزار کرد، گفت: از همان ابتدای شروع کار شورای ششم با توسعه ملاقات های مردمی با شهروندان با محوریت مساجد سعی در آن داشته تا گوش شنوایی برای رسیدگی به مشکلات مرتبط با مباحث شهری مردم باشیم.

وی افزود: در همین راستا  و با حضور در مساجد شهر تهران به عنوان اصلی ترین پایگاه مردمی حضور پیدا کرده و معضلات  شهری را با جدیت و به صورت مستمر پیگیری می‌ کنیم.
رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: در ملاقات هایی که با شهروندان در مساجد برگزار شد برخی از مشکلات آنها مرتبط با مباحث حقوقی بود که به این منظور حضور و همراهی کارشناسان حقوقی و وکلا جهت حل موارد مطرح شده و ارائه مشاوره در دستور کار “دیدار مردمی خدمت در مسجد” قرار گرفت.

اقراریان در خاتمه ابراز امیدواری کرد که بتوان با هم افزایی دستگاه های خدمت رسان در راستای حل مشکلات مردم گام برداشته و سبب افزایش رضایتمندی آنها شویم.

در ادامه سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ گفت: با همیاری و همدلی دستگاه های خدمت رسان با مجموعه شهری در راستای خدمت به شهروندان منطقه۹ تمام تلاش و همت خود را به کار می گیریم تا شاهد رونق عمران و آبادانی در غرب تهران باشیم.

وی افزود: هدف از حضور در ملاقات مردمی و دیدار با شهروندان و نمازگزاران در مساجد منطقه۹، بررسی مشکلات شهروندان و دریافت نظرات آنها  در خصوص محله و محیط زندگی‌شان است تا مطابق با نیازهای ساکنین محلات، خدمت رسانی بهتری داشته باشیم.

شهردار منطقه ۹ با اشاره به اجرای پروژه های شهری در غرب تهران عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون ۱۱۰ پروژه توسعه محله ای و ۱۰ پروژه شهری تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است. همچنین مجموعه فرهنگی ورزشی کوثر که ۱۳ سال عملیات اجرایی آن زمانبر شده بود را تکمیل و تجهیز کرده ایم و به زودی شهروندان منطقه ۹ خبرهای خوبی را در این زمینه خواهند شنید.

لازم به ذکر است؛ در ملاقات مردمی رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با نمازگزاران مسجد صاحب الزمان(عج) در منطقه۹ به درخواست های عمومی و شخصی شهروندان بعد از اقامه فریضه مغرب و عشاء، با حضور مدیران شهری، قضایی و انتظامی رسیدگی شد.

انتهای پیام/