دیدار شهردار منطقه۹ با خانواده نوجوان اهدا کننده عضو
دیدار شهردار منطقه۹ با خانواده نوجوان اهدا کننده عضو

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: با توجه به تشکیل کانون نوجوانان شهر تهران طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت گام دوم انقلاب نسل چهارم، کانون نوجوانان منطقه۹ تشکیل شد. وی افزود: در همین راستا یکی از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: با توجه به تشکیل کانون نوجوانان شهر تهران طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت گام دوم انقلاب نسل چهارم، کانون نوجوانان منطقه۹ تشکیل شد.

وی افزود: در همین راستا یکی از اعضای کانون نوجوانان منطقه۹ که دچار سانحه شده بود، با مساعدت خانواده این عزیز از دست رفته، با اهدای اعضایش باعث نجات جان شهروندان شد که این حرکت انسان دوستانه و از خودگذشتگی جای تقدیر دارد که بر خود وظیفه دانستیم تا از این بزرگواران دلجویی کنیم.

لازم به ذکر است در این دیدار صمیمانه مهدی امیری مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، علیرضا فروزنده معاون امور اجتماعی و فرهنگی و تعدادی از مدیران شهری منطقه، شهردار منطقه ۹ را همراهی کردند.

انتهای پیام/