دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام روح‌الله نوزاد و مجید حلاج‌آذر
دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام روح‌الله نوزاد و مجید حلاج‌آذر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز به همراه دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده شهیدان والامقام روح‌الله نوزاد و مجید حلاج‌آذر دیدار و گفتگو کرد. به گزارش شهریار؛ یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه احد صادقی دبیر شورای اسلامی شهر و حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی از اعضای شورای اسلامی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز به همراه دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده شهیدان والامقام روح‌الله نوزاد و مجید حلاج‌آذر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهریار؛ یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه احد صادقی دبیر شورای اسلامی شهر و حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی از اعضای شورای اسلامی شهر در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان والامقام روح‌الله نوزاد و مجید حلاج‌آذر دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به جایگاه والای خانواده معظم شهدا در جامعه اسلامی اظهار کرد: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می داند همه ظرفیت های خود را در جهت معرفی شهدای والامقام به نسل جوان و همچنین گرامیداشت مقام شامخ خانواده معظم شهیدان به کار گیرد.

شهردار تبریز در این دیدارها، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرده و اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

هوشیار افزود: امنیت فعلی کشور مان مدیون خون پاک شهدا و جانبازان و ایثارگرانی است که با از خود گذشتگی موجب حفظ امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور شده و از خانواده و عزیزان خود دست کشیده و مسیر شهادت را برگزیدند و آسمانی شدند.

وی یادآور شد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.  

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: یقین داریم به برکت خون پربرکت شهدا و مجاهدت‌های آنها در راه حفظ استقلال و کیان کشور و دین مقدس اسلام، مسیر رشد و توسعه جامعه هموار بوده و تنها با همان تفکر انقلابی و جهادی می‌توان قله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پیمود.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان والامقام روح‌الله نوزاد و مجید حلاج‌آذر قدردانی کرد.

شهید والامقام روح‌الله نوزاد، متولد پنجم اردیبهشت سال ۱۳۶۴ در تبریز در تاریخ بیست و ششم مهر سال ۱۳۸۸  در پیشین سیستان و بلوچستان به فیض شهادت رسید و شهید والامقام مجید حلاج‌آذر متولد ششم آذر سال ۱۳۴۷ در تاریخ بیست و چهارم خرداد ۱۳۶۷ در منطقه شیخ محمد به درجه رفیع شهادت رسید.