اختصاص ناوگان ویژه برای جابه‌جایی دانش‌آموزان مدارس استثنایی بررسی می‌شود
اختصاص ناوگان ویژه برای جابه‌جایی دانش‌آموزان مدارس استثنایی بررسی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عادل شیشه‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم موضوع حمل‌ونقل و سرویس مدارس اهمیت زیادی دارد و حمل‌ونقل دانش‌آموزان مدارس استثنایی با توجه به شرایط ویژه خود مورد توجه ویژه شورای اسلامی شهر اهواز قرار گرفته است. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عادل شیشه‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم موضوع حمل‌ونقل و سرویس مدارس اهمیت زیادی دارد و حمل‌ونقل دانش‌آموزان مدارس استثنایی با توجه به شرایط ویژه خود مورد توجه ویژه شورای اسلامی شهر اهواز قرار گرفته است.

وی افزود: طی رایزنی‌های انجام شده مقرر شد برای جابه‌جایی دانش‌آموزان این مدارس کمک‌هایی انجام شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ناوگان مشخصی برای جابه‌جایی دانش‌آموزان مدارس استثنایی در اهواز وجود ندارد، مقرر شد طی تفاهم‌نامه‌هایی مبالغ ریالی برای بخشی از هزینه‌های جابه‌جایی دانش‌آموزان به مدارس پرداخت شود و مدرسه این موضوع را مدیریت کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: این طرح در قالب یک لایحه در شورای اسلامی شهر مطرح شد و در صورت تصویب اجرایی خواهد شد.

شیشه‌گری اضافه کرد: یکصد مدرسه که در معابر و ویژه و پرتردد قرار دارد، شناسایی شده و برای خط‌کشی، نصب علائم ایمن‌سازی در دستور کار قرار گرفته است و تا ابتدای مهرماه انجام می‌شود.