دوره آموزش روخوانی قرآن ویژه بی‌سوادان و کم‌سوادان در فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود
دوره آموزش روخوانی قرآن ویژه بی‌سوادان و کم‌سوادان در فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، دوره آموزش حروف الفبای عربی و روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه بزرگسالان بی‌سواد و کم‌سواد در واحد جامعه‌القران فرهنگسرای الغدیر در حال برگزاری است. به گزارش شهریار، دوره آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه افراد بزرگسال کم‌سواد و بی‌سواد با آموزش حروف الفبای عربی، کلمه‌خوانی و آیه‌خوانی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

دوره آموزش حروف الفبای عربی و روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه بزرگسالان بی‌سواد و کم‌سواد در واحد جامعه‌القران فرهنگسرای الغدیر در حال برگزاری است.

به گزارش شهریار، دوره آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه افراد بزرگسال کم‌سواد و بی‌سواد با آموزش حروف الفبای عربی، کلمه‌خوانی و آیه‌خوانی تا ختم قرآن و با هدف ریشه‌کن نمودن بی‌سوادی قرآنی و فراهم نمودن زمینه انس و الفت با کلام وحی در فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود.

این دوره روزهای شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۹ الی ۱۰ صبح در محل ساختمان اصلی فرهنگسرای الغدیر ویژه بانوان علاقمند برگزار می‌شود.

 واحد قرآنی جامعه‌القران فرهنگسرای الغدیر، دوره‌های قرآنی حفظ موضوعی، روخوانی و روانخوانی، حفظ ترتیبی، تجوید و مفاهیم، آموزش حروف الفبا و … را برای کودکان و بزرگسالان برگزار می‌نماید و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به ساختمان علامه جعفری فرهنگسرای الغدیر در این دوره‌ها شرکت کنند.