دادستان اصفهان اجازه ندهد آبروی افراد و نهادها وجه‌المصالحه مطامع شود
دادستان اصفهان اجازه ندهد آبروی افراد و نهادها وجه‌المصالحه مطامع شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا مصور امروز _یکشنبه پانزدهم آبان_ در نطق میان دستور صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تبریک اعیاد رجب و شعبان و فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: به سهم خود و بنا به توصیه رهبر انقلاب اسلامی همه را به شرکت در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا مصور امروز _یکشنبه پانزدهم آبان_ در نطق میان دستور صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تبریک اعیاد رجب و شعبان و فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: به سهم خود و بنا به توصیه رهبر انقلاب اسلامی همه را به شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت می‌کنم و دست همه کسانی را که در افزایش مشارکت مردم به هر نحوی می‌کوشند می‌بوسم، سهم شورای اسلامی شهر اصفهان و خود را در این امیدآفرینی و مشارکت، کار، کار و کار می‌دانم، تلاش مجاهدانه در این مسیر بهترین عملکرد ما برای امیدآفرینی و افزایش مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات است و امید دارم که خداوند این قلیل را از همه ما بپذیرد.

وی افزود: از مراجع قانونی و نظارتی می‌خواهم با کسانی که این روزها با ترویج اخبار دلسرد کننده و کذب و اشاعه مکرر تهمت‌ها و توهین‌ها به تشویش اذهان عمومی می‌پردازند برخورد کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روزهای اخیر اعضای شورای اسلامی شهر به‌صراحت متهم به داشتن پرونده فساد اخلاقی شده‌اند و این چندمین بار است که تکرار می‌کنند. از دادستان اصفهان درخواست دارم به این موضوع ورود کنند و با هرکس که مرتکب جرمی شده برخورد کنند و اجازه ندهند آبروی افراد و نهادها وجه‌المصالحه مطامع فردی و گروهی و انتخاباتی واقع شود.

وی تصریح کرد: از ریاست شورای اسلامی شهر می‌خواهم که در این مورد و موارد مشابه که به نوعی کیان شورا و امید مردم را هدف قرار داده است، شکایت رسمی شود.

مصور تأکید کرد: همچنان در مورد اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر به‌ویژه در زمینه محاسبات شاهد تفسیرهای فردی و ناصواب در مناطق و ستاد هستیم که موجب افزایش بی‌اعتمادی مردم شده است و از شهردار اصفهان می‌خواهم به این نابسامانی‌ها پایان دهد.

وی گفت: درباره پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان خدمات شهری و فضای سبز بارها تذکر داده شده است که از شهردار می‌خواهم دستور دهند مواردی که در کمیسیون‌های پایش و خدمات شهری از جمله به‌روز کردن وضعیت پرداختی کارگران انجام شد، دستور صریح و سریع دهد و گزارش آن را مطابق مصوبه به کمیسیون ارائه کند.