لایروبی و پاکسازی منهول‌های نواحی سه‌گانه منطقه۸
لایروبی و پاکسازی منهول‌های نواحی سه‌گانه منطقه۸

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ نظافت، لایروبی و طعمه‌گذاری ۲۵ حلقه منهول️ و ۴۷ کلونی در سطح محلات شش‌گانه ناحیه ۳ در حال انجام است. در همین راستا محمدامین برون شهردار ناحیه۳ از اقدامات حوزه خدمات شهری ناحیه در خصوص بازدید، لایروبی و طعمه‌گذاری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ نظافت، لایروبی و طعمه‌گذاری ۲۵ حلقه منهول️ و ۴۷ کلونی در سطح محلات شش‌گانه ناحیه ۳ در حال انجام است. در همین راستا محمدامین برون شهردار ناحیه۳ از اقدامات حوزه خدمات شهری ناحیه در خصوص بازدید، لایروبی و طعمه‌گذاری مسیل‌ها و منهول‌ها در سطح محلات شش‌گانه ناحیه خبر داد.

وی افزود: اداره خدمات شهری ناحیه۳ با استفاده از تجهیزات و نیروی انسانی خدمات شهری نسبت به نظافت و لایروبی ۲۵ حلقه منهول‌ و حوضچه‌ در خیابان‌های وحیدیه، کرمان و شهید مدنی، طعمه‌گذاری ۴۷ کلونی آلوده، انسداد ۱۹ کلونی غیر فعال، بازدید و لایروبی مسیل باختر به طول ۳۰۰۰ متر و لایروبی تعداد ۹ حوضچه‌ زباله‌گیر در سطح محلات ناحیه اقدامات لازم را برای جلوگیری از  آبگرفتگی و آب‌ماندگی معابر در بارش‌ها انجام داده است.

انتهای پیام/