خدمت‌رسانی تیم جهادی سلامت‌محور در محلات کم‌برخوردار منطقه ۱۹
خدمت‌رسانی تیم جهادی سلامت‌محور در محلات کم‌برخوردار منطقه ۱۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور معاون اجتماعی و فرهنگی افزود: این خدمات روز جمعه ۱۲ آبان ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵ در مدرسه آزادی ناحیه چهار به شهروندان ارائه می شود. به گفته این مسئول شهروندان از خدمات ویزیت پزشکی، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور معاون اجتماعی و فرهنگی افزود: این خدمات روز جمعه ۱۲ آبان ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵ در مدرسه آزادی ناحیه چهار به شهروندان ارائه می شود. به گفته این مسئول شهروندان از خدمات ویزیت پزشکی، دندانپزشکی، شنوایی سنجی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی و مامایی توسط تیم جهادی رویش های انقلاب اسلامی بهره مند می شوند.

وی در بخش دیگری با اشاره به مشکلات و بیماری های ناشی از کم خونی و فقر آن به طور ویژه در بین بانوان گفت: خدمات رایگان آزمایشگاهی نیز برای بانوان ۱۸ تا ۲۵ سال ارائه می شود که پس از معاینه و تشخیص پزشک به آزمایشگاه ارجاع داده می شود.

همچنین افرادی که جواب آزمایش آنها نشانگر بیماری و یا فقر آهن باشد در کارگاه‌های آموزشی روند درمان آنان پیگیری خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی با اشاره به اینکه طی چهاردهمین مرحله این خدمات دریافت می شود خاطر نشان کرد: همچنین هفته پایان شهریور و مهرماه تیم جهادی نورآوران سلامت به مدت یک ماه به ۱۹۰ نفر کودک، خانواده های دارای معلولیت و سالمندان خدمات تخصصی دندانپزشکی ارائه کردند.

به گفته این مسئول خدمات حمایتی و بهداشتی درمانی به تعداد ۱۰ مورد برای تهیه دارو و دریافت خدمات تکمیلی به خیرین یا نهاد های ذیربط مانند هلال احمر ارجاع داده شده است.

انتهای پیام/