برپایی سفره اطعام و اکرام همراهان بیمار و مددجویان قلب پایتخت
برپایی سفره اطعام و اکرام همراهان بیمار و مددجویان قلب پایتخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، از همراه سرای جواد الائمه کسی دست خالی بیرون نمی‌رود. سر که بالا می کند و نام جواد را که روی تابلو سفید رنگ همراه‌سرا می بیند اشک از گونه‌هایش جاری می شود و دلش را روانه گنبد طلای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، از همراه سرای جواد الائمه کسی دست خالی بیرون نمی‌رود. سر که بالا می کند و نام جواد را که روی تابلو سفید رنگ همراه‌سرا می بیند اشک از گونه‌هایش جاری می شود و دلش را روانه گنبد طلای امام رضا (ع) می کند. همراه سرای جواد الائمه و نور در شلوغی های این شهر بزرگ درست در نقطه سرگردانی قرار دارد. جایی که به خاطر بیماری عزیزی؛ دلت آرام و قرار ندارد و برای استراحت هم نه پولی مانده و نه جایی که شاید خستگی هایت را کم کند. آن وقت است که همراه سرای جواد الائمه و دیگر همراه سراها در قلب پایتخت می شود نور امید برای مردمی که از شهرهای دور و نزدیک بچه هایشان را بیمه امام رضا کرده اند و برای بهبودی رهسپار تهران شده اند تا شاید اطبای این شهر بزرگ شفا بدهند.  

مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ در این‌باره می گوید: میهمان دوستی و میهمان نوازی از جمله برترین صفات انسانی است. چرا که این خصلت پسندیده دارای کارکردهای مفید و مهمی در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی است. چه بسا در افراد موجب تقویت روحیه بخشش و کرامت شده و از سوی دیگر ارتباط عاطفی بین اعضای جامعه را مستحکم تر ساخته و موجب اشاعه روح همدلی و وجدان جمعی حاکم بر جامعه می گردد. از این رو اداره آسیب‌های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۶ در ایام پایانی ماه صفر اقدام به پذیرایی از بیماران و همراهان بیمار در همراه سراها و مددسرای قلب پایتخت کرد.

همراهی خیرین قلب پایتخت برای اطعام همراهان بیمار و مددسرادر منطقه۶

شهروندان وخیرین ولایتمدار قلب پایتخت با همراهی شهرداری منطقه۶، که همه ساله در مناسبت‌های مختلف به بهترین نحو به مسوولیت اجتماعی خود برای کمک به محرومان عمل می‌کنند امسال هم در پایان ماه صفر غذاهای نذری برای توزیع در مراسم رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را در همراه سراها و مددسرا بر عهده‌ گرفتند.

بصیری ادامه داد: اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی، مداحی، توزیع خیرات و نذورات مردمی از برنامه های تدارک دیده شده برای ایام آخر صفر در مجموعه های خدماتی و حمایتی است.

انتهای پیام/