حمایت از آرمان‌های مردم فلسطین معیار مسلمانی در عصر کنونی است
حمایت از آرمان‌های مردم فلسطین معیار مسلمانی در عصر کنونی است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، توماج وحیدافشار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با جنایات صهیونیست‌ها در غزه اظهار کرد: صهیونیست‌ها و حامیان آنها به‌طور قطع با انجام این جنایات نخواهند توانست اراده ملت فلسطین را بشکنند و مقاومت را تضعیف کنند. وی افزود: نتیجه جنایات و حملات بی‌ملاحظه رژیم غاصب قدس، تقویت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

توماج وحیدافشار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با جنایات صهیونیست‌ها در غزه اظهار کرد: صهیونیست‌ها و حامیان آنها به‌طور قطع با انجام این جنایات نخواهند توانست اراده ملت فلسطین را بشکنند و مقاومت را تضعیف کنند.

وی افزود: نتیجه جنایات و حملات بی‌ملاحظه رژیم غاصب قدس، تقویت روحیه مقاومت و پایداری نه تنها در غزه و اراضی اشغالی فلسطین، بلکه در کل منطقه و بین تمام آزادگان جهان است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: امروز در برابر چشم جهانیان شاهد وقوع فجایع بی‌شماری علیه غیرنظامیان هستیم و وظیفه هر مسلمان و آزاده‌ای حمایت از مظلومان و رساندن صدای مظلومیتشان در هر فرصت و با هر ابزاری است.

وحیدافشار با اشاره به حملات رزمندگان حماس تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیستی هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد و در مخیله‌اش نمی‌گنجید که ابهت و اقتدارش این‌گونه زیر سوال برود و تمام فضاسازی رسانه‌ای چندین دهه‌ای‌اش در خصوص شکست‌ناپذیری اسرائیل در عرض چند ساعت نقش بر آب شود.

وی حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مردم غزه و آرمان‌های مقدس آن‌ها را از معیارهای مسلمانی در عصر کنونی دانست و تأکید کرد: مسلمانان مظلوم فلسطین امروز جهانیان را در محاصره زمینی، دریایی و هوایی جنایتکاران، به امداد فرامی‌خوانند و وظیفه هر مسلمانی توجه به این مسئله بسیار مهم و بی‌تفاوت نبودن است.

وحیدافشار گفت: مدیریت شهری نیز در راستای رساندن صدای مظلومیت مسلمانان فلسطینی پای کار بوده و در این راستا ضروری است سازمان فرهنگی شهرداری ارومیه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری در قالب دوره‌ها، جشنواره‌ها، همایش و مسابقات مختلف به این موضوع بسیار مهم جهان اسلام بپردازد.