جلوه گری ۶۰ هزار گل پاییزی در غرب و شمال‌غرب تبریز
جلوه گری ۶۰ هزار گل پاییزی در غرب و شمال‌غرب تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مسئول سیما، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۶ از کاشت بیش از ۶۰ هزار گل پاییزی در سطح غرب و شمال‌غرب تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، ابوالفضل زکریازاده با بیان این مطلب اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز و کاهش حجم گل‌ها به دلیل کاهش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مسئول سیما، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۶ از کاشت بیش از ۶۰ هزار گل پاییزی در سطح غرب و شمال‌غرب تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، ابوالفضل زکریازاده با بیان این مطلب اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز و کاهش حجم گل‌ها به دلیل کاهش محسوس دمای هوا، شهرداری منطقه ۶ تبریز، کاشت گل‌های پاییزه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: با توجه به زیبایی گل‌های داوودی، تنوع رنگ بی‌نظیر و مقاومت آن به شرایط آب و هوایی شهر تبریز، در پاییز امسال بیش از ۴۰ هزار بوته گل داوودی در سطح معابر پرتردد شهری و بوستان‌های منطقه کاشته شده است تا زیبایی فصل پاییز دوچندان شود.

مسئول سیما، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۶ تبریز همچنین از کاشت بیش از ۲۰ هزار کلم زینتی در سطح منطقه خبر داد و گفت: کلم زینتی یکی دیگر از انواع گیاهان زینتی مناسب برای کاشت در فضای باز طی فصل پاییز است که در راستای زیبایی بصری شهر در بوستان های منطقه کاشته شده است.

وی همچنین ادامه داد: در ادامه اقدامات این واحد، عملیات آبیاری گیاهان، تشتک زنی و نظافت فضای سبز در فصل پاییز نیز در دستور کار شهرداری منطقه ۶  قرار گرفته است.