جلسات هماهنگی طرح “من شهردارم۲” در منطقه۹ برگزار می‌شود
جلسات هماهنگی طرح “من شهردارم۲” در منطقه۹ برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: در راستای اجرای سیاست‌ های کلان و تدابیر شهردار تهران مبنی بر تحقق مشارکت شهروندان در تدوین برنامه های یک ساله شهر و انتخاب سفیران همکار و داوطلب جهت اطلاع رسانی و تشویق […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: در راستای اجرای سیاست‌ های کلان و تدابیر شهردار تهران مبنی بر تحقق مشارکت شهروندان در تدوین برنامه های یک ساله شهر و انتخاب سفیران همکار و داوطلب جهت اطلاع رسانی و تشویق شهروندان برای مشارکت در طرح من شهردارم۲، جلسات هماهنگی در این خصوص با هدف اولویت بندی پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه تعیین سفیران همکار و داوطلب اولین گام در اجرای این طرح است که باید به فوریت انجام شود گفت: بر اساس ابلاغ نظام نامه دبیرخانه دائمی، بودجه ریزی مشارکتی طرح مذکور، وظایف اعضاء ستاد اجرایی، اطلاع رسانی و تشویق شهروندان به مشارکت در این طرح به صورت میدانی و با حضور در اماکن و فضاهای عمومی انجام می شود.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: در همین راستا همکاری های لازم جهت استفاده از ظرفیت های مساجد، مدارس، مراکز فرهنگی، مجموعه‌های ورزشی، مراکز کارآفرینی، سرای محلات و هیئات مد نظر است.

مرتضوی با اشاره به اینکه در سال گذشته شاهد مشارکت تعداد قابل توجهی از شهروندان در طرح من شهردارم یک بوده‌ایم، تصریح کرد: اجرای طرح مذکور باعث می شود تا حس همدلی و افزایش رضایتمندی شهروندی ایجاد شده و مردم خود را در اداره امور شهر سهیم بدانند.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ در خاتمه تاکید کرد: می بایست پرسنل خدوم شهرداری با اهتمام ویژه نسبت به جذب مشارکت شهروندان در راستای تحقق مردمی سازی اداره شهر قدم بردارند.

انتهای پیام/