اجرای طرح توسعه و بهسازی مراکز ۱۸ گانه عرضه میوه و تره بار در تبریز آغاز شد
اجرای طرح توسعه و بهسازی مراکز ۱۸ گانه عرضه میوه و تره بار در تبریز آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی کیانی سرپرست سازمان از بهسازی و توسعه ۱۸ مرکز عرضه میوه و تره بار کوچک مقیاس در قالب بازارهای “شهریم” و “شهر میوه” خبر داد. به گزارش شهریار، مهدی کیانی از بهسازی و توسعه ۱۸ مرکز عرضه میوه و تره بار خبر داد وگفت : در راستای زیباسازی زیباسازی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهدی کیانی سرپرست سازمان از بهسازی و توسعه ۱۸ مرکز عرضه میوه و تره بار کوچک مقیاس در قالب بازارهای “شهریم” و “شهر میوه” خبر داد.

به گزارش شهریار، مهدی کیانی از بهسازی و توسعه ۱۸ مرکز عرضه میوه و تره بار خبر داد وگفت : در راستای زیباسازی زیباسازی منظر شهری و بهره مندی شهروندان از خدمات با کیفیت مناسب، عملیات بهسازی و توسعه مراکز عرضه میوه و تره بار کوچک مقیاس آغاز شده که تعداد ۴ مرکز تکمیل و ۱۴ مرکز در حال آماده سازی هستند.

کیانی افزود: علاوه بر اصلاح ظاهری و توسعه، تقویت نظارت از طریق بکارگیری ابزارهای هوشمند و سامانه فروش متمرکز برای این مراکز جزو اهداف طرح است.

وی در ادامه تشریح کرد: بهسازی و توسعه این مراکز به صورت مشارکتی بوده و تعدادی از آنها در قالب “روز بازارهای شهریم” و به صورت چند منظوره و تعدادی هم در قالب “شهر میوه” به عنوان مرکز عرضه کوچک مقیاس فعالیت خواهند کرد.