جانمایی و نصب تخم‌مرغ‌های رنگی نوروز در معابر منطقه ۱۹
جانمایی و نصب تخم‌مرغ‌های رنگی نوروز در معابر منطقه ۱۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه افزود: اداره زیباسازی در معابر جنوب پایتخت ۱۸ تخم مرغ رنگارنگ را به همت سازمان زیباسازی شهرداری تهران جانمایی و نصب کرد. وی با اشاره به اینکه این المان های نوروزی در ۱۰ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه افزود: اداره زیباسازی در معابر جنوب پایتخت ۱۸ تخم مرغ رنگارنگ را به همت سازمان زیباسازی شهرداری تهران جانمایی و نصب کرد.

وی با اشاره به اینکه این المان های نوروزی در ۱۰ نقطه پر تردد منطقه نصب شده است، بیان کرد:  عوارضی تهران قم، خیابان مکتب العباس تقاطع انقلاب، بلوار شکوفه، میدان شقایق، آبنمای مقابل ساختمان ستادی منطقه و دیگر نقاط با جانمایی تخم مرغ های رنگی حال و هوای عید به خود گرفت.

سرپرست شهرداری منطقه با اشاره به گسترده شدن هفت سین نوروزی در عوارضی تهران قم، مقابل آبنمای خیابان شهرداری شمالی وآذین بندی ریسه ماه و فانوس در بلوار میلاد، گفت: رنگ آمیزی نرده های رفیوژ میانی و جداول بلوار شکوفه تا میدان ثارالله با توجه به پالت رنگ شهرداری تهران، رنگ آمیزی جداول بلوار میلاد، شقایق و خیابان شهید صمدی و جداول، نیوجرسی و گیت های عوارضی اتوبان تهران قم انجام شده است.

انتهای پیام /