ثبت نام دوره‎‌های آموزشی رایگان شهروندی در حوزه فضای سبز کلید خورد
ثبت نام دوره‎‌های آموزشی رایگان شهروندی در حوزه فضای سبز کلید خورد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، ثبت نام دوره‌های آموزشی رایگان شهروندی در حوزه فضای سبز آغاز شد. به گزارش شهریار، سیامک آسیایی مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: در راستای آشنایی بیشتر شهروندان عزیز تبریز با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، ثبت نام دوره‌های آموزشی رایگان شهروندی در حوزه فضای سبز آغاز شد.

به گزارش شهریار، سیامک آسیایی مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: در راستای آشنایی بیشتر شهروندان عزیز تبریز با نحوه پرورش و نگهداری گلهای آپارتمانی، دوره‌های آموزشی عملی و تئوری در این خصوص در محل تالار اندیشه سازمان و نیز یکی از مراکز تولید گلخانه‌ای شهرداری برگزار می‌شود.

وی در این زمینه از آغاز ثبت نام این دوره‌های آموزشی خبر داد و از عموم علاقمندان در خواست کرد جهت ثبت نام به وب سایت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز به آدرسparks. Tabriz. ir مراجعه و یا با شماره  ۳۳۸۶۱۷۵۵ داخلی ۱۶۸ تماس حاصل کنند.

آسیایی با اشاره به اینکه در اولین فرصت بعد از اتمام مرحله ثبت نام دوره‌های آموزشی مربوطه آغاز خواهد شد از تداوم برگزاری سایر دوره‌های آموزشی مرتبط با فضای سبز نیز برای عموم علاقمندان این حوزه خبر داد.

مهلت ثبت نام دوره‌های آموزشی و پرورش و نگهداری گلهای آپارتمانی تا آخر آبان ماه سال جاری خواهد بود.