تکمیل مسیل 12 محرم جنوبی در شهرکرد
تکمیل مسیل 12 محرم جنوبی در شهرکرد
سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: مسیل ۱۲ محرم جنوبی ۱۰۰ درصد اجرا و در زمان بارش‌ها قابل استفاده است.

مجید احمدی اظهارداشت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و نزولات آسمانی 5 مسیل در دستور کار این سازمان قرار گرفت که دیواره سازی مسیل بلوار فرهنگ بااعتباری بالغ‌بر 5 میلیارد تومان به صورت ۱۰۰ درصد اجرا و تنها نرده‌گذاری و دال‌گذاری آن باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد مسیل ۱۵ خرداد تکمیل شده است، افزود: در راستای اجرای مسیل کمربندی 15 خرداد در سال گذشته 2 میلیارد تومان اعتبار و در سال جاری 3 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه 50 درصد مسیل الوند و بلوار جهاد نیز تکمیل شده است، تصریح کرد: برای این پروژه در سال گذشته 500 میلیون تومان اعتبار و برای امسال 2 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

احمدی از تکمیل مسیل ۱۲ محرم جنوبی به صورت ۱۰۰ درصد خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه در سال گذشته 2 میلیارد تومان و در سال جاری یک میلیارد تومان بوده است که مسیل‌های تکمیل شده در زمان بارش قابل استفاده می‌باشند.

  • نویسنده : آرمانشهر چهارمحال و بختیاری/سما عسگری
  • منبع خبر : آرامانشهر چهارمحال و بختیاری