تکریم از بانوان منطقه۹ با اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته زن
تکریم از بانوان منطقه۹ با اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته زن

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: گرامیداشت ولادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، شهرداری منطقه۹ نسبت به اجرای ویژه برنامه های هفته زن و روز مادر در محلات هشت گانه غرب شهر تهران اقدام می کند. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: گرامیداشت ولادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، شهرداری منطقه۹ نسبت به اجرای ویژه برنامه های هفته زن و روز مادر در محلات هشت گانه غرب شهر تهران اقدام می کند.

وی افزود: در همین راستا اجرای ویژه برنامه جشن ۱۰۰۰ نفری تقدیر از بانوان محلات منطقه۹ در پایگاه یکم شکاری برگزار که در آن از مادران و همسران شهدا از جمله مادرشهید محمدرضاحسینی و بانوان فعال و تاثیر گذار منطقه۹ ازجمله الهه احمدی قهرمان تیراندازی، بانوان کارآفرین، بسیجی، ورزشی و جهادی از بانوان ورزشکار تقدیر می‌شود.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: همچنین مراسم جشن ۱۰۰۰ نفری ویژه مادران در بوستان شمشیری، برگزاری جشن محله محوری و در خانه های فرهنگ و مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانو از جمله برنامه های هفته زن و روز مادر در محلات منطقه۹ است.

مرتضوی یادآور شد: افتتاح بخش های ورزشی- فرهنگی مجموعه شهربانو با حضور مدیران ارشد شهری، برپایی بازارچه کارآفرینی در بوستان شمشیری و مجموعه شهربانو، برپایی ورکشاپ های آموزشی، اجرای ویدئومپینگ و نورافشانی در برج آزادی همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، برگزاری کارگاه آموزشی مقام زن، برگزاری جشنواره کیک و شیرینی با حضور بانوان محلات از جمله  برنامه های هفته مذکور است.

این مدیر ارشد شهری در منطقه۹ بیان کرد: همچنین برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی و مسابقات از جمله؛ برنامه خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، قصه گویی شعر و متن ادبی کوتاه مختص روز مادر، اجرای گروه سرود، تقدیرکودکان از مادران در فضاهای فرهنگی و اجتماعی به صورت های مختلف وخلاقانه، مسابقه مادر وکودک، بازدید از آسایشگاه سالمندان و تجلیل از مادران، بر گزاری اردو های تفریحی و زیارتی با هدف ایجاد فضای معنوی، شاد و مفرح در تجلیل از بانوان منطقه۹ در غرب شهر تهران اجرایی شد.  

انتهای پیام/