توزیع ۶۳۰ تن آسفالت طی سه روز در محلات و مسیرهای سطح منطقه ۱
توزیع ۶۳۰ تن آسفالت طی سه روز در محلات و مسیرهای سطح منطقه ۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱ تبریز از توزیع ۶۳۰ تن آسفالت طی سه روز گذشته در محلات و مسیرهای سطح منطقه خبر داد. به گزارش شهریار، حمید شاهوردی اعلام کرد: این منطقه با هدف تداوم اجرای طرح “نگهداشت شهری” اقدام به ساماندهی محلات و مسیرهای سطح این حوزه کرده که عمدتا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱ تبریز از توزیع ۶۳۰ تن آسفالت طی سه روز گذشته در محلات و مسیرهای سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهریار، حمید شاهوردی اعلام کرد: این منطقه با هدف تداوم اجرای طرح “نگهداشت شهری” اقدام به ساماندهی محلات و مسیرهای سطح این حوزه کرده که عمدتا در محلات کم برخوردار عملیاتی شده است.

وی گفت: بر همین اساس طرح ساماندهی و رسیدگی به وضعیت خیابان شهید شفیع زاده که در دستور کار منطقه قرار گرفته بود پس از طی مراحل اولیه و زیرسازی وارد مرحله توزیع آسفالت اساسی شد که به صورت شبانه و در چند فاز عملیاتی شده است وی گفت: در مرحله اول ۲۹۰ تن وپس از آن نیز پیمانکار عمرانی ۲۱۰ تن آسفالت را در این مسیر توزیع کرد.

شاهوردی افزود: اکیپ های آسفالت منطقه همچنین مسیر آخر خیابان عباسی کوی صالح آباد کوچه انقلاب به طول ۱۵۰ متر، عرض ۴ متر و مساحت ۶۰۰ مترمربع و آخر کوچه کوثر ۲ و کوچه صبوری به طول ۶۰ متر، عرض ۶ متر و مساحت ۶۰۰ متر مربع را در دستور کار قرار خود قرار داده و  با توزیع ۱۳۰ تن آسفالت و با هزینه ای حدود یک میلیارد ریال ساماندهی و اصلاح مسیر مذکور را به اتمام رساندند.

در سه روز گذشته ۶۳۰ تن آسفالت در مسیرهای مذکور توزیع شده و این عملیات با سرعت و دقت و به ترتیب اولویت در مسیرها و محلات دیگر تداوم خواهد داشت.