توزیع ۳۱۶۰ تن آسفالت در سطح منطقه ۱ طی هفته گذشته
توزیع ۳۱۶۰ تن آسفالت در سطح منطقه ۱ طی هفته گذشته

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱ تبریز از توزیع ۳۱۶۰ تن آسفالت در معابر و مسیرهای سطح منطقه طی هفته گذشته خبر داد. به گزارش شهریار، حمید شاهوردی گفت: منطقه ۱ با پیگیری اهداف عمرانی خود و با هدف رسیدگی به مطالبات به حق شهروندان و نیز در راستای طرح “استقبال از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱ تبریز از توزیع ۳۱۶۰ تن آسفالت در معابر و مسیرهای سطح منطقه طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش شهریار، حمید شاهوردی گفت: منطقه ۱ با پیگیری اهداف عمرانی خود و با هدف رسیدگی به مطالبات به حق شهروندان و نیز در راستای طرح “استقبال از مهر” اقدام به آسفالت ریزی های گسترده و بهسازی معابر سطح منطقه کرده است.

وی با بیان این که در هفته گذشته ۳۱۶۰ تن آسفالت در سطح معابر و مسیرهای متعدد توزیع شده است افزود: توزیع آسفالت در راستای مطالبات به حق شهروندان و تامین امنیت آن ها و طبق برنامه ریزی و بر اساس اولویت بندی در دستور کار معاونت های خدمات و عمران قرار گرفته و اجرایی شده است.

شاهوردی در ادامه بیان کرد: ۲۵۵۰ تن آسفالت در مسیر هتل مرمر به سمت خلعت پوشان، ۸۲ تن آسفالت در خیابان امام کوی ۱۳ آبان ۸۴ تن آسفالت در مسیر سیلاب قوشخانه،۶۲ تن مدرسه شهید فهمیده، ۳۰ تن آسفالت در محله علامه جعفری و صالح آباد عباسی و ۳۵۲ تن آسفالت در کوی هلال احمر در هفته گذشته توزیع شده است.