توزیع آسفالت در جاده تبریز – مرند آغاز شد
توزیع آسفالت در جاده تبریز – مرند آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از آغاز عملیات توزیع آسفالت جاده تبریز – مرند (کوی سنتو) خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز با اشاره به آغاز عملیات آسفالت‌ریزی جاده تبریز – مرند (کوی سنتو) اظهار کرد: آسفالت مسیرهای ترانزیتی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از آغاز عملیات توزیع آسفالت جاده تبریز – مرند (کوی سنتو) خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز با اشاره به آغاز عملیات آسفالت‌ریزی جاده تبریز – مرند (کوی سنتو) اظهار کرد: آسفالت مسیرهای ترانزیتی غرب تبریز به دلیل وجود بار ترافیکی بالا بیش از سایر مسیرها در معرض آسیب قرار داشته و وجود چاله و افت کیفیت آسفالت در این مسیرها ایمنی معابر و خودروها را تهدید می کند.

وی افزود: در همین راستا جهت حفظ ایمنی و پیشگیری از هرگونه خطرات، عملیات آسفالت‌ریزی جاده تبریز – مرند (کوی سنتو) به متراژ ۴ هزار مترمربع و جاده سنتو کوی رود به متراژ ۸ هزار مترمربع آغاز شده که تا کنون ۴۰۰ تن آسفالت در مسیر کوی رود توزیع شده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه تصریح کرد: عملیات آسفالت‌ریزی این دو مسیر طی هفته های اخیر توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه با سرعت تداوم دارد.