تهیه طرح تفصیلی برای خاورشهر/ ارائه زمین به ارتش به ازای زمین‌های اطراف باغ گیاه‌شناسی وظیفه شهرداری نیست
تهیه طرح تفصیلی برای خاورشهر/ ارائه زمین به ارتش به ازای زمین‌های اطراف باغ گیاه‌شناسی وظیفه شهرداری نیست

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه دویست و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه احتمالا روز سه‌شنبه جلسه فوق العاده برگزار خواهد شد، اظهار کرد: لایحه نرخ بهای بلیط مترو امروز به شورا ارائه شده و باید بررسی شود. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه دویست و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه احتمالا روز سه‌شنبه جلسه فوق العاده برگزار خواهد شد، اظهار کرد: لایحه نرخ بهای بلیط مترو امروز به شورا ارائه شده و باید بررسی شود. لایحه بودجه سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه لایحه‌ای ارائه شده تا مردم از مشکلاتی که در بافت فرسوده با آن مواجه هستند رهایی پیدا کنند، یادآور شد: شورا طرح تفصیلی را برای خاورشهر تهیه کرده و امیدواریم امروز بررسی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مسائل پیرامون نمایشگاه شهر آفتاب را پیگیری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: همین امروز مسائل پیگیری و برطرف خواهد شد.‌ قرار ما بر این بود جلسه ای در مجموعه آفتاب با حضور معتمدین محلات برگزار کنیم.

چمران با اشاره به خرابی‌ها در مترو، تصریح کرد: ما حتی یک مورد خرابی نیز نباید نداشته باشیم، اما اتفاقات رخ می‌دهد. برای مثال آتش‌سوزی در ایستگاه شوش حادثه‌ای غیرمترقبه بود. مسائل فنی، مدیریتی و گستردگی امروز مترو باعث چنین اتفاقاتی شده است. تاکید ما این است که چک‌لیست‌ها مرتبا کنترل شود.

وی افزود: ارتش گفته که باید زمین‌های معوض به ازای زمین‌های اطراف باغ گیاه‌شناسی را تحویل بگیرد که ارائه این زمین‌ها وظیفه شهرداری نیست، اما می‌تواند برای مجوزها همکاری‌ کند.

انتهای پیام/