تملک ملک تجاری واقع در پروژه آزادسازی بلوار آزادی
تملک ملک تجاری واقع در پروژه آزادسازی بلوار آزادی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمدرضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ بیان کرد: شهرداری‌ها بعضا برای اجرای طرح‌های عمرانی، عمومی خود نیازمند تملک املاک و اراضی متعلق به اشخاص ثالث می‌شوند و می‌توانند به شرط رعایت ضوابط و تشریفات قانونی، املاک و اراضی مذکور را تملک نمایند. سرپرست منطقه ۶ با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمدرضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ بیان کرد: شهرداری‌ها بعضا برای اجرای طرح‌های عمرانی، عمومی خود نیازمند تملک املاک و اراضی متعلق به اشخاص ثالث می‌شوند و می‌توانند به شرط رعایت ضوابط و تشریفات قانونی، املاک و اراضی مذکور را تملک نمایند.

سرپرست منطقه ۶ با اشاره به این که طلسم تملکات بلوار آزادی شکسته شده و یخ طرح در حال باز شدن است، افزود: با توجه به تراکم جمعیت موجود در محله حصارک بالا در راستای تسهیل عبور و مرور و همچنین کاهش بار ترافیکی، ملک تجاری واقع در طرح بلوار آزادی تملک و تخریب شد.

آژیر ادامه داد: قابل ذکر است؛ اجرای طرح تعریض بلوار آزادی با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان از مهمترین اقدامات در حال انجام مدیریت شهری بوده که گرچه هزینه‌های سنگینی را برای شهرداری در بردارد ولیکن تداوم آن شهرداری را به هدف اصلی خود که رضایت شهروندان است نزدیک‌تر می‌کند.

وی افزود: مدیریت شهری در طول سالیان اخیر از خدمت رسانی غافل نبوده و توسعه متوازن محلات سطح منطقه در اولویت قرار گرفته و به این ترتیب بیشترین تعریف پروژه در محلات کمتر برخوردار صورت پذیرفته است.

این مسئول لازمه موفقیت شهرداری را مشارکت شهروندان دانست و افزود: مالکان املاک واقع در طرح می‌توانند با در دست داشتن مدارک به واحد املاک منطقه مراجعه نمایند تا با واگذاری ملک خود به شهرداری براساس قیمت کارشناسی، مجموعه مدیریت شهری را در اجرای این طرح کمک نمایند.

آژیر خاطر نشان کرد: حدود ۲۳ ملک باقیمانده در طرح وجود دارد که در صورت عدم حضور و توافق مالکین با شهرداری، با توجه به مطالبه چندین ساله شهروندان درخصوص تعریض بلوار آزادی، مدیریت شهری اقدامات قانونی و قضایی را در دستور کار قرار خواهد داد.

منتشر شده در تاریخ ۱ آبان ماه ۱۴۰۲