تمرکز بر پایش مداوم نگهداشت در معابر
تمرکز بر پایش مداوم نگهداشت در معابر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمد امین سالاری پور  با تأکید بر اهمیت موضوع نگهداشت مناطق به عنوان مهمترین شاخص مدیریت شهری اظهار داشت: بحث نگهداشت به عنوان اصلی ترین رسالت مدیریت شهری بوده و رویکرد اصلی شهردار تهران نیز محسوب می شود. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمد امین سالاری پور  با تأکید بر اهمیت موضوع نگهداشت مناطق به عنوان مهمترین شاخص مدیریت شهری اظهار داشت: بحث نگهداشت به عنوان اصلی ترین رسالت مدیریت شهری بوده و رویکرد اصلی شهردار تهران نیز محسوب می شود.

وی افزود: در راستای همین موضوع، نگهداشت در اماکن عمومی نقاط خدمت رسان منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که معاونین و شهرداران نواحی در این زمینه می بایست اهتمام زیادی به خرج داده و رضایت شهروندان حاصل شود.

در ادامه جلسه سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران طرح تحول نگهداشت شهر را رویکرد اصلی اداره کل هماهنگی نظارت و کنترل دانست و ادامه داد: ۱۸ سر فصل در حوزه نگهداشت شهر ۱۴۰۲ احصاء شده که تمامی حوزه های معاونت های اجرایی در آن دیده شده و انتظار می رود مناطق با اجرای دقیق این سرفصل ها بتوانند نقشی بسزا و مهم در بحث رضایتمندی شهروندان ایفا کنند.

در پایان این نشست، مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از پروژه های عمرانی منطقه اعم از ساخت حسینیه شهدای گمنام بوستان بهمن، مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو بازدید به عمل آورد و وضعیت عمرانی منطقه را مثبت ارزیابی کرد.

انتهای پیام/