تلاش برای رفع مشکل برق مترو پرند؛ بهره‌برداری تا آبان ماه
تلاش برای رفع مشکل برق مترو پرند؛ بهره‌برداری تا آبان ماه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مترو پرند، اظهار کرد: عملیات عمرانی در پرند به اتمام رسیده و با مشکل برق مواجه بود که رفع این مشکل، ظرف یک یا دو هفته آینده و شاید هم زودتر به نتیجه خواهد رسید. شهردار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مترو پرند، اظهار کرد: عملیات عمرانی در پرند به اتمام رسیده و با مشکل برق مواجه بود که رفع این مشکل، ظرف یک یا دو هفته آینده و شاید هم زودتر به نتیجه خواهد رسید.

شهردار تهران با بیان اینکه اقدامات نهایی به صورت ۱۰۰ درصدی در روزهای آینده به اتمام می‌رسد، یادآور شد: وزارت نیرو  ۹ روز قبل ایستگاه را به ما تحویل داد و قرار شد اتصال انشعابات را پیگیری کنیم که اتصال آن زمان خاص خود را می‌طلبد.

وی با اعلام اینکه صورت جلسات برای برقراری انشعابات تنظیم شده است، تصریح کرد: امید داریم مترو پرند تا آبان به صورت قطعی راه‌اندازی شود. در همین راستا تمهیداتی نیز برای اتصال برق موقت و استفاده از ظرفیت‌های سیار اندیشیده شده که اگر عملیاتی شود، زودتر از موعد اعلام شده، شاهد بهره‌برداری از مترو پرند خواهیم بود.

انتهای پیام/