تقدیر از رانندگان برتر حمل و نقل عمومی و منتخبان آموزش منطقه ۹
تقدیر از رانندگان برتر حمل و نقل عمومی و منتخبان آموزش منطقه ۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی ضمن گرامیداشت روز ملی حمل و نقل و اهمیت این صنعت به نقش موثر آن در بخش های زیر بنایی و  اقتصادی کشور اشاره کرد. وی افزود: در جامعه امروز فعالان عرصه حمل و نقل، نقش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی ضمن گرامیداشت روز ملی حمل و نقل و اهمیت این صنعت به نقش موثر آن در بخش های زیر بنایی و  اقتصادی کشور اشاره کرد.

وی افزود: در جامعه امروز فعالان عرصه حمل و نقل، نقش بسیار حیاتی در رونق اقتصاد و پویایی زندگی شهری دارند. دست یافتن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی در این بخش در گرو همکاری تلاشگران حوزه حمل و نقل می باشد.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: رویکرد مدیریت ارشد شهری توجه ویژه به تامین زیرساخت های حمل و نقل پاک است که در همین راستا نسبت به خرید اتوبوس و تاکسی و ون برقی، به منظور نوسازی و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اقدام کرده است تا با بهره مندی از توان داخلی و بین المللی بتواند در مسیر بهبود خدمت رسانی به شهروندان تهرانی و ارتقاء شاخص های زیست محیطی گام بردارد.

لازم به ذکر است مراسم تقدیر از رانندگان برتر حمل و نقل عمومی و منتخبان آموزش با حضور شهردار منطقه ۹، رئیس پلیس راهور منطقه، مدیران شهری و منتخبان فعال در حوزه حمل و نقل برگزار شد که در پایان این مراسم به رسم یادبود از رانندگان برتر پهنه غربی شهر تهران تقدیر شد.

انتهای پیام/