تقاطع سه سطحی و غیر همسطح جمهوری اسلامی در مرحله نهایی انتخاب پیمانکار
تقاطع سه سطحی و غیر همسطح جمهوری اسلامی در مرحله نهایی انتخاب پیمانکار

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی محمود آبادی در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر و شهردار کرج از پروژه‌های در دست اقدام مدیریت شهری اظهارداشت: ۶۴ درصد اعتبارات شهری کرج برای کمرنگ کردن محرومیت از محله‌های هدف و همچنین رفع گره‌های ترافیکی این کلانشهر اختصاص یافته است. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی محمود آبادی در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر و شهردار کرج از پروژه‌های در دست اقدام مدیریت شهری اظهارداشت: ۶۴ درصد اعتبارات شهری کرج برای کمرنگ کردن محرومیت از محله‌های هدف و همچنین رفع گره‌های ترافیکی این کلانشهر اختصاص یافته است.  

وی همچنین اهتمام شورا و شهرداری دوره ششم بر توزیع عادلانه بودجه در حوزه‌های مختلف شهری را یادآور شد و افزود: پارک‌ها و سرای محله، جدول‌گذاری، آسفالتِ محلات و معابرِ خاکی از اولویت‌های محلی برای پارلمان شهری است که امید است سرعت توزیع منابع نیز در محلات عادلانه‌تر شود.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر به دو تقاطع غیر همسطح در بلوار جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: در مسیر شریان اصلی شمال به جنوب یک تقاطع غیرهمسطح در بلوار شهید موذن آغاز شده که پیشرفت فیزیکی آن به حدود ۲۵ درصد رسیده و تمام تلاشمان در زیر بارترافیک بردن مسیرهای اصلی آن تا بهمن ماه است، همچنین یک تقاطع سه‌سطحی نیز در میدان جمهوری اسلامی خواهیم داشت که به اهتمام شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری، در مرحله بررسی پیشنهادات مناقصه برای انتخاب پیمانکار و اجرای این پروژه است.

علیرضا رحیمی در پایان یادآور شد: قطعا در این مسیر، همراهی و صبوری شهروندان عزیز در طول اجرای پروژه‌ها مایه قوّت، دلگرمی و تسریع در روند اجرایی آنها خواهد بود.