تعویض و نوسازی ۱۴۰ تابلوی شناسایی و انتظامی در سطح منطقه ۱۰ تبریز
تعویض و نوسازی ۱۴۰ تابلوی شناسایی و انتظامی در سطح منطقه ۱۰ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از تعویض و نوسازی ۱۴۰ تابلوی شناسائی و انتظامی طی یک ماه اخیر در سطح حوزه این منطقه خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی معابر اصلی پر تردد به منظور جلوگیری از بروز تصادف […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از تعویض و نوسازی ۱۴۰ تابلوی شناسائی و انتظامی طی یک ماه اخیر در سطح حوزه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی معابر اصلی پر تردد به منظور جلوگیری از بروز تصادف و تسهیل در رفت و آمد شهروندان با نیازسنجی‌های صورت گرفته از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه تابلوهای شناسایی و انتظامی که با مرور زمان دچار فرسودگی شده، تعویض و نوسازی شدند.

وی با اشاره به تاثیر عملکرد در نصب تابلوهای شناسائی و انتظامی و علائم ترافیکی که باعث بهبود در عبور و مرور می‌شود، اظهار داشت: به منظور روان‌سازی عبور و مرور شهری طی یک ماه اخیر شهرداری منطقه ۱۰ اقدام به نصب ۸۶ تابلوی انتظامی کرده است.

شهردار منطقه ۱۰ تصریح کرد: همچنین در معابر فاقد تابلو برای مکان‌یابی صحیح شهروندان، در راستای یکسان سازی و بهبود وضعیت شناسایی معابر، کوچه ها و دسترسی آسانتر شهروندان و نیروهای امدادی به نقاط و مقصد مورد نظر، ۵۴ تابلوی راهنمای معابر در محلات سطح منطقه توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه نصب شد.