آغاز اردوهای راهیان پیشرفت در منطقه ۲۱
آغاز اردوهای راهیان پیشرفت در منطقه ۲۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ “محمدرضا پوریافر” شهردار این منطقه در باره اردوهای تبیینی راهیان پیشرفت گفت: این طرح با هدف آشنایی نسل جوان و آینده‌سازان ایران اسلامی با دستاوردهای ارزشمند عرصه‌های صنعتی و تولیدی به مناسبت ایام ا… دهه مبارک فجر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ “محمدرضا پوریافر” شهردار این منطقه در باره اردوهای تبیینی راهیان پیشرفت گفت: این طرح با هدف آشنایی نسل جوان و آینده‌سازان ایران اسلامی با دستاوردهای ارزشمند عرصه‌های صنعتی و تولیدی به مناسبت ایام ا… دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اردوهای تبیینی راهیان پیشرفت به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱، از طریق هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش مناطق ۹و۲۱ و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به شکل مستمر برپا خواهد شد.

شهردار منطقه ۲۱ تاکید کرد: با عنایت به اینکه منطقه ۲۱ به عنوان دیار پیشرفت و نوآوری مطرح شده و قطب صنعتی و تولیدی پایتخت است، به منزله مقصد اصلی بازدید دانش‌آموزان انتخاب شده است.

پوریافر افزود: نمایشگاه ملی هوافضا، گروه صنعتی برنز و داروسازی فارماشیمی به منزله اصلی ترین مقاصد گردشگری دانش‌آموزان در قالب اجرای اردوهای راهیان پیشرفت معرفی شده اند.

انتهای پیام