تعهد ۳۵۰۰ میلیاردی دولت برای آزادراه شمالی محقق شد
تعهد ۳۵۰۰ میلیاردی دولت برای آزادراه شمالی محقق شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی که با حضور جواد چپردار رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج، معاونین شهردار، مدیران مناطق و روسای سازمان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: اقتضای کار اجرایی، پذیرفتن خطر و ریسک و دوری از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی که با حضور جواد چپردار رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج، معاونین شهردار، مدیران مناطق و روسای سازمان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: اقتضای کار اجرایی، پذیرفتن خطر و ریسک و دوری از بهانه تراشی و عافیت طلبی است.

کیانی با تاکید بر این موضوع که اصلی ترین رسالت در مجموعه مدیریت شهری کرج، خدمت رسانی شبانه روزی به شهروندان است و ضمن یادآوری اینکه شاهد و ناظر اعمال ما حضرت ولی عصر(عج) است،  از مدیران زیرمجموعه خود خواست تا شبانه روز برای ارائه خدمات به شهروندان وقت بگذارند چرا که فرصت خدمت‌گزاری محدود است.

وی در ادامه بیان داشت: در سفر اخیر ریاست جمهوری به حمدالله موفق‌ترین و بهترین استقبال در تاریخ استان البرز را داشتیم،   ما بر این عقیده هستیم که وظیفه‌مان را انجام دادیم و اگر این موفقیت در کشور ثبت شده مرهون زحمات همکاران و دوستانی است که خالصانه پای کار آمدند.

شهردار کرج اضافه کرد: این سفر بسیار پر خیر و برکت بود و ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی که دولت در خصوص بزرگراه شمالی تعهد کرده بود در نهایت ابلاغ شد.

کیانی، با عنایت به نزدیک شدن ایام انتخابات تأکید کرد: ما نوکر و در خدمت مردم هستیم و له یا علیه شخصی در انتخابات فعالیت نخواهیم کرد.

وی در پایان به وصیت نامه شهید خرازی در خصوص ضایع نکردن حق دیگران اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار در فرازی از وصیت نامه‌اش بیان داشته “برای هیچ کس به جهنم نروید”، خیلی‌ها قبل از من و شما پشت این میز و صندلی نشسته‌اند، تنها چیزی که برای انسان می‌ماند رعایت حق و حقوق دیگران و عدالت است، مراقبت کنید تا خدایی نکرده حقی ضایع نشود.

منتشر شده در تاریخ ۴ دیماه ۱۴۰۲