تشکیل کارگروه بانوان منطقه ۵ ایده‌ای خلاقانه و موثر است
تشکیل کارگروه بانوان منطقه ۵ ایده‌ای خلاقانه و موثر است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، سوده نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس کمیته سلامت پس از دیدار با بانوان شاغل، در نشست شورای معاونان منطقه ۵ که با شرکت معاونان و مدیران زن منطقه برگزار شد حضور یافته و با آنها به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، سوده نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس کمیته سلامت پس از دیدار با بانوان شاغل، در نشست شورای معاونان منطقه ۵ که با شرکت معاونان و مدیران زن منطقه برگزار شد حضور یافته و با آنها به صورت رودررو گفتگو کرد. 

نجفی در این خصوص بیان کرد: از ابتدای حضور در شورای شهر تلاش شده مشکلات شهروندان حضورا شنیده و رسیدگی شود و در امتداد این اقدام، پرسنل  شهرداری بویژه بانوان هم باید مورد توجه قرار گیرند.

وی ضمن تشکر از میزبانی نشست برگزار شده با پرسنل و اتفاقات و مسائل خوبی که در این گفتگو رخ داده ، به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری اشاره کرده و گفت: بانوان باید در تمام سیاست گذاری های کلان کشور حضور داشته باشند و در برنامه چهارم آمده است که سی درصد پست های مدیریتی باید مختص بانوان باشد و باید به این موضوع کیفی نگاه شود.

نجفی ادامه داد: این نشست ها برای این است که بانوان مدیر و پست هایی که به بانوان تعلق گرفته و استعدادهای ایشان شناخته شود و اقدام شهردار منطقه ۵ در خصوص تشکیل کارگروه بانوان ایده ای خلاقانه و مرهون تلاش ها و استعدادهای بانوان است.

در این نشست، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ نیز از برگزاری چنین نشست هایی که به رفع برخی مشکلات بانوان می پردازد تقدیر کرد و گفت: در این منطقه تلاش شده از ظرفیت ها و توانایی های بانوان استفاده شود و ۲۸ مدیر در منطقه، از شهردار ناحیه و معاون ناحیه تا مدیر ۳ و ۴ از بین بانوان منطقه انتصاب شده اند و علاوه بر این ۷ نفر هم کارشناس متخصص داریم. 

بر اساس این گزارش معاونین و مدیران ارشد منطقه، آماری در خصوص پرسنل بانوی شاغل در حوزه های خودشان، پست های مدیریتی ویژه بانوان در حوزه و عملکردهای ایشان ارائه دادند. 

همچنین در این نشست، مدیران زن حاضر در نشست نیز گزارشی از عملکرد خود در حوزه تحت مسئولیت شان ارائه دادند.

لازم بذکر است؛ در خاتمه این نشست حدود ۴۰ نفر از پرسنل شاغل درخواست های خود را به صورت مکتوب در فرم ملاقات مردمی مطرح کردند. 

انتهای پیام/