تردد در خیابان شهید دادمان با اجرای خط‌کشی کانالیزه شد
تردد در خیابان شهید دادمان با اجرای خط‌کشی کانالیزه شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ محمد حسین کریمی گفت: از آنجایی که خط کشی محوری علاوه بر زیبایی محیطی، با کانالیزه شدن تردد  تأثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی معابر و خیابانها دارد. معاون ترافیک منطقه ۲ افزود: درهمین راستا  عملیات ۲۸۲۵ متر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ محمد حسین کریمی گفت: از آنجایی که خط کشی محوری علاوه بر زیبایی محیطی، با کانالیزه شدن تردد  تأثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی معابر و خیابانها دارد.

معاون ترافیک منطقه ۲ افزود: درهمین راستا  عملیات ۲۸۲۵ متر خط کشی محوری در چهار لاین خیابان شهید دادمان انجام شده است.

وی ادامه داد: اجرای خط کشی سرد دستی به صورت رنگ آمیزی بلوک عابر پیاده در خیابان فخار مقدم تقاطع شهید دادمان،  تقاطع خیابان حافظی و فرحزادی، میدان کتاب و ….. از دیگر اقدامات ایمن سازی است که با هدف افزایش ضریب ایمنی، تسریع و تسهیل در تردد خودروها وساماندهی اجرا شد.

کریمی در ادامه به اجرای طرح های ترافیکی در محله آسمان اشاره کرد و یادآور شد: به منظور روان سازی و رفع گره های ترافیکی بلوار پاکنژاد و نیز دغدغه اهالی این منطقه جهت دسترسی آسان محلی نسبت به ایجاد دوربرگردان در دو سوی تقاطع پاکنژادو خیابان سرو اقدام گردید.

وی گفت: با اجرای عملیات اصلاح هندسی و ایجاد دوربرگردان در دو سوی تقاطع بلوار پاکنژاد و خیابان سرو، دسترسی  شمال به شمال و جنوب به جنوب و نیز کنترل ورودی و خروجی از بزرگراه یادگار امام (ره) تسهیل شد.

انتهای پیام/