تداوم عملیات شن‌پاشی و نمک‌پاشی در معابر بزرگراهی منطقه ۲۱
تداوم عملیات شن‌پاشی و نمک‌پاشی در معابر بزرگراهی منطقه ۲۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ “محمدرضا پوریافر” شهردار این منطقه با بیان خبر فوق گفت: از نیمه شب گذشته و همزمان با آغاز بارش برف زمستانی، تمامی نیروهای خدوم حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ در حالت آماده‌باش کامل هستند. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ “محمدرضا پوریافر” شهردار این منطقه با بیان خبر فوق گفت: از نیمه شب گذشته و همزمان با آغاز بارش برف زمستانی، تمامی نیروهای خدوم حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی ادامه داد: معابر بزرگراهی منطقه ۲۱ شامل آزادگان، شهید لشگری و متوسلیان (فتح) باتوجه به حجم بالای تردد به صورت مرتب مورد اجرای عملیات شن و نمک پاشی قرار می‌گیرند.

شهردار منطقه ۲۱ افزود: تمامی مخازن شن و نمک در حاشیه بزرگراه‌ها و معابر اصلی این منطقه شارژ شده‌اند تا شهروندان در صورت نیاز بتوانند از آنها استفاده کنند.

پوریافر تاکید کرد: با توجه به اعلام پلیس راهور و پیام‌های سامانه ۱۳۷، هم اکنون هیچگونه گره ترافیکی در محورهای بزرگراهی منطقه ۲۱ به علت بارش برف، مشاهده نمی‌شود و تمامی وسایل نقلیه به سهولت در حال تردد هستند.

انتهای پیام