تحقق ۸۵ درصدی بودجه شهرداری تبریز طی شش ماهه نخست امسال
تحقق ۸۵ درصدی بودجه شهرداری تبریز طی شش ماهه نخست امسال

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز از تحقق ۸۵ درصدی بودجه شش ماهه نخست شهرداری تبریز خبر داد و گفت: شهرداری در خرید تجهیزات آتش نشانی و احداث ایستگاه های آتش نشانی تحقق خوبی ثبت کرده است. به گزارش شهریار، احد صادقی در یکصد و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز از تحقق ۸۵ درصدی بودجه شش ماهه نخست شهرداری تبریز خبر داد و گفت: شهرداری در خرید تجهیزات آتش نشانی و احداث ایستگاه های آتش نشانی تحقق خوبی ثبت کرده است.

به گزارش شهریار، احد صادقی در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص تحقق بودجه شهرداری با اعلام اینکه در ده سال گذشته شهرداری، تحقق  بودجه به بیش از ۵۰ درصدی نرسیده بود. اظهار کرد: با وجود با افزایش ۱۰۰ بودجه امسال در مقایسه با سال پیش، تحقق ۸۵ درصدی بودجه طی شش ماه نخست سال جاری اقدام قابل توجهی از طرف شهرداری تبریز است.

نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه طی مدت شش ماهه نخست سال در حوزه حمل و نقل شهری ۱۰۷  درصد تحقق بودجه ای انجام شده است، افزود: در حوزه محیط زیست ۲۸ درصد و حوزه ایمنی و مدیریت بحران ۳۸ درصد تحقق بودجه ثبت شده و در حوز فرهنگی نیز ۲۰ درصد تحقق بودجه طی این مدت رقم خورده است.

وی با بیان اینکه هرچند خاستگاه تحقق بعضی حوزه‌های کاری در شش ماهه دوم سال است، ادامه داد: حوزه محیط زیست نیازمند توجه بیشتر بوده و باید اقدامات گسترده تری انجام شود. البته لازم به یادآوری است شهرداری در حوزه خرید تجهیزات آتش نشانی و افزایش تعداد ایستگاه های آتش نشانی تحقق خوبی به ثبت رسانده است.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام اینکه در حوزه مکانیزه کردن آبیاری و آبرسانی به فضای سبز شهری اقدامات مطلوبی در نیمه اول سال انجام یافته است، خاطر نشان کرد: حذف آبیاری فضای سبز با تانکر آب در آرپادره سی و  اجرای توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز از اقدامات تحول آفرین شهرداری در حوزه محیط زیست است.

صادقی اجرای توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز  در اطراف شهر را مطلوب دانست و گفت: نیازمند بسط هرچه بیشتر این طرح در داخل شهر نیز هستیم.

احد صادقی اقدامات عمرانی احداث بازارچه های محلی با احتساب تکالیف در نظر گرفته برای امسال را کم تحرک عنوان کرد و تاکید کرد: از احداث بازارچه در حوزه فضای سبز شهری ممانعت به عمل آید.

وی در پایان از اقدامات شهردار تبریز و رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی به جهت فعالیت های چشمگیر در حوزه ورزش قدردانی کرد.