تابلوهای تبلیغاتی کرج ساماندهی می‌شود
تابلوهای تبلیغاتی کرج ساماندهی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد اسدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از ساماندهی تبلیغات محیطی سطح شهر و تابلوهای مدیریت شهری خبر داد و اظهار کرد: این امر طی آئین‌نامه‌ای تهیه و تدوین شد. وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط واگذاری تابلوهای تبلیغاتی با شبهاتی مواجه است، افزود: شورای شهر مخالف […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمد اسدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از ساماندهی تبلیغات محیطی سطح شهر و تابلوهای مدیریت شهری خبر داد و اظهار کرد: این امر طی آئین‌نامه‌ای تهیه و تدوین شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط واگذاری تابلوهای تبلیغاتی با شبهاتی مواجه است، افزود: شورای شهر مخالف این است که امور تبلیغاتی به ویژه در حوزه تابلوهای شهری با عدم شفافیت و عدم انضباط مالی همراه باشد.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج این موضوع را فساد برشمرد و ادامه داد: طبق قانون نظام ارتقا سلامت اداری و مقابله با فساد نظام نامه جدیدی که شامل پنج فصل است شامل ضوابط حقوقی، مالی، فنی، اجرایی و بهره برداری در دستورکار قرار گرفت و با اهتمام دستگاه‌ های قضائی و نظارتی، مدیریت شهری و اعضای شورای شهر اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به توسعه و پیشرفت مجموعه مدیریت شهری در سال‌ها گذشته، اضافه کرد: روند توزیع و واگذاری تابلوهای تبلیغاتی بر پویایی مالی شهر کرج تأثیر گذاشته است. این امر موجب شده تا سایه سنگین عدم شفافیت و عدالت در شورای شهر احساس شود.

اسدیان با اشاره به اینکه تفاوت فاحشی میان نرخ تعیین شده و مبلغ دریافتی از مخاطبان وجود دارد، گفت: این موضوعات است که موجب نارضایتی و عدم اعتماد شهروندان می‌شود.

وی تصریح کرد: طی نشست‌های متعدد و بررسی‌های صورت گرفته در مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج، راه‌ حلی نوآورانه برای رسیدگی به این مشکل شناسایی کرده‌ایم.

عضو شورای شهر کرج اضافه کرد: در این راستا پلتفرم جدیدی با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا طراحی و به صورت آزمایشی بکارگیری شده است. این برنامه با هدف شناسایی چالش‌های پیرامون نرخ‌گذاری تبلیغات شهری طراحی شد.

وی با اشاره به اینکه ممکن است در این میان با مخالفت‌هایی مواجه شویم، افزود: این طرح در مسیر اجرای قانون طراحی شده و در اختیار مدیریت شهری قرار می‌گیرد.