بیش از ۶۲۰ هزار مترمربع از معابر منطقه ۴ آسفالت شد
بیش از ۶۲۰ هزار مترمربع از معابر منطقه ۴ آسفالت شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ” علی اصغر کمالی زاده” اجرای نهضت آسفالت را از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری در سال جاری دانست و افزود: یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهری بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر است، از این رو عزم جدی شهرداری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ” علی اصغر کمالی زاده” اجرای نهضت آسفالت را از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری در سال جاری دانست و افزود: یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهری بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر است، از این رو عزم جدی شهرداری برای نهضت آسفالت معابر سطح شهر اجرایی شده  و باید توجه داشت لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی معابر تنها مختص معابر اصلی نیست و معابر فرعی و محلی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرداری بر اساس اولویت‌بندی، پروژه آسفالت معابر را در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: عملیات روکش آسفالت معابر منطقه از ابتدای سال آغاز  و تاکنون  بیش از ۸۲ هزار  تن آسفالت  در معابر اصلی  و فرعی چون شیان، شعبانلو،لویزان،محدوده تلو،بزرگراه شهید بابایی  از درخواست های شهروندان نیز بوده انجام شده است.

شهردار منطقه ۴ تصریح کرد: در همین راستا حدود ۲۴ هزار تن لکه گیری و روکش دستی و به مساحت حدود ۱۹۰ هزار متر مربع و حدود ۵۹ هزار تن آسفالت مکانیزه به مساحت ۴۴۰ هزار متر مربع تا کنون در معابر اصلی و فرعی منطقه پخش شده است. همکاران ما در معاونت فنی و عمرانی به صورت روزانه این مهم را در برنامه خود قرار داده اند و پیش بینی می شود تا پایان سال حدود ۱۰ هزار تن  آسفالت دیگر در این منطقه پخش خواهد شد.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: برنامه آسفالت تنها منتهی به روز نبوده و برای برخی معابر پرتردد در شب ها یا بامداد که تردد  در آنها کمتر است، اجرایی می شود.

انتهای پیام/