بیش از ۲۰ هزار تن روکش آسفالت در منطقه ۱۰ اجرا شد
بیش از ۲۰ هزار تن روکش آسفالت در منطقه ۱۰ اجرا شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با تأکید بر اجرای عملیات بهسازی و آسفالت ریزی معابر به منظور بهبود وضعیت تردد خودروها و تسهیل در تردد شهروندان گفت: عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر نواحی سه‌گانه از ابتدای سال آغاز و تا کنون […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با تأکید بر اجرای عملیات بهسازی و آسفالت ریزی معابر به منظور بهبود وضعیت تردد خودروها و تسهیل در تردد شهروندان گفت: عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر نواحی سه‌گانه از ابتدای سال آغاز و تا کنون بیش از  ۲۰ هزار و ۸۱۰ تن آسفالت دستی و مکانیزه در معابر اصلی و فرعی منطقه توزیع شده است.

شهردار منطقه ۱۰ افزود: اجرای عملیات آسفالت نسبت به نیاز محلات و نواحی در حال انجام است و به همین منظور در بازه زمانی ۶ ماه در ناحیه یک ۷ هزار و ۷۹ تن، ناحیه دو ۶ هزار و ۲۰۷ تن و ناحیه سه ۷ هزار و ۵۲۳ تن آسفالت توزیع شده است.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: در ادامه اجرای پروژه جهادی آسفالت، هم اکنون عملیات تراش و روکش دستی آسفالت در نواحی سه‌گانه از جمله خیابان شهید کاظمی به متراژ  ۳۸۸ تن  در حال اجرا است.

اخ‌الصنایع ادامه داد: در این طرح، عملیات روکش آسفالت با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام می‌شود و روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب سازی سیما و منظر شهری مورد توجه مدیریت شهری قرار دارد.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: طرح نهضت آسفالت و انجام سایر خدمات شهری با جدیت در برنامه قرار دارد و با توجه به کارشناسی‌های صورت گرفته به ترتیب اولویت این طرح در محله‌های مختلف منطقه در حال انجام است.

انتهای پیام/