بیست و پنجمین نشست مجمع مشورتی محلات شهر تهران به میزبانی منطقه ۵ برگزار شد
بیست و پنجمین نشست مجمع مشورتی محلات شهر تهران به میزبانی منطقه ۵ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران درباره نشست مجمع مشورتی محلات اظهار کرد: در دور اول این نشست ها،مشکلات و مسائل محلات احصا شد و  دوم نشست ها شروع شده و به دنبال این هستیم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران درباره نشست مجمع مشورتی محلات اظهار کرد: در دور اول این نشست ها،مشکلات و مسائل محلات احصا شد و  دوم نشست ها شروع شده و به دنبال این هستیم که  مصوبات و صورتجلسه برگرفته از مطالبات معتمدین مردمی و پیشرفت پروژه ها در محلات با دقت و جزئیات بررسی می شود و در صورت لزوم پیگیری های لازم صورت پذیرد. 

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به ارتباط روابط عمومی و اجتماعی با شورا و انتقال مطالبات به صورت مستقیم بیان کرد: در این جلسات، بصورت کارگاهی مسائل محلات پیگیری می شود از این رو توقع می رود مسائل ریزبینانه‌تر از سمت معتمدین و مدیریت شهری منطقه بررسی و پیگیری شود. 

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ نیز ضمن خوش‌ آمدگویی و تشکر از برپایی این قبیل نشست ها، به برخی سوالات و مسائل مطرح شده از سمت معتمدین محلات به پاسخگویی پرداخت. 

قاسمی نماینده معتمدین محلات منطقه در شورای اسلامی شهر تهران نیز اظهار داشت: نقطه مشترک معتمدین و مدیریت شهری حل مشکلات مردم بدون حاشیه است. باید به ارزش کار معتمدین اعتقاد داشت چون اعتبار محلی معتمدان خرج حل مشکلات مردم می شود . 

وی ادامه داد: مشکلات کلی و بزرگ محلات  از طریق این جلسات و مسائل جزئی محلات توسط شبکه معتمدین که بسیار تکمیل شده است می تواند از طریق نواحی و منطقه و با یاری رسانی معتمدین پیگیری و حل شود . 

نماینده معتمدین منطقه ۵ افزود: اعتقاد به کار توسط شورای شهر و شهرداری تهران و مناطق وجود دارد و باید ارتباطات را قوی تر کرد و انتظار این است که بعد از این جلسات شکل ارتباط باید منسجم و مشخص پیش برود. 

معصومی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی منطقه ضمن  از خوش آمد گویی به حضار، به ارائه عملکرد ۶ ماهه اول امسال منطقه اشاره کرد و گفت: اقدامات شاخصی در منطقه در ۶ ماهه اول سال صورت گرفته است و از این اقدامات می توان به  تصویب طرح تفصیلی محله کن، رتبه اول کاهش مخاطرات ترافیکی، رتبه برتر بهسازی مناطق، احداث غرفه مادر و کودک در مرز مهران برای خدمت به زائران اربعین حسینی علیه السلام برای اولین بار که  مورد تشویق وزیر بهداشت بود، افتتاح سه ایستگاه مترو، حل مشکل چندین ساله مجموعه ورزشی شهید رضایی، تشکیل ناحیه ۸ به منظور خدمات رسانی راحت تر به شهروندان اشاره کرد. 

بر اساس این گزارش، مصوبات و مطالبات نشست پیشین در این جلسه ارائه و کلیه بندهای آن با مشارکت مدیران شهری، شهرداران نواحی و معتمدین محلات بررسی و گفتگو شد. 

لازم بذکر است به دلیل وسعت منطقه ۵ و تعدد محلات این منطقه و با توجه به نزدیکی به زمان اقامه نماز، در این نشست به مسائل ۱۷ محله از محلات ۲۹گانه این منطقه رسیدگی شد و رسیدگی به مسائل محلات دیگر به جلسه ای فوق العاده در آینده ای نزدیک موکول شد. 

انتهای پیام/