بهره‌جویی بسیج شهرداری اصفهان از مدیران انقلابی ضروری است
بهره‌جویی بسیج شهرداری اصفهان از مدیران انقلابی ضروری است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی ناصری امروز _یک شنبه نوزدهم آذر_ در آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج شهرداری اصفهان که در سالن کتابخانه مرکزی شهرداری این کلان شهر برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمه زهرا (س) و تشکر از فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج شهرداری این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی ناصری امروز _یک شنبه نوزدهم آذر_ در آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج شهرداری اصفهان که در سالن کتابخانه مرکزی شهرداری این کلان شهر برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمه زهرا (س) و تشکر از فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج شهرداری این کلان شهر به جهت انجام اقدامات شایسته در این حوزه اظهار کرد: ما در بسیج مراسم تودیع و معارفه نداریم بلکه مراسم تکریم و معارفه خواهیم داشت.

وی افزود: کسی که در این حوزه تکریم می‌شود از بسیج نخواهد رفت و درواقع فعالیت او به پایان نرسیده است، بلکه مأموریت او از سنگری به سنگر دیگر ادامه خواهد داشت.

فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهرداری اصفهان تصریح کرد: معتقدم در شهرداری اصفهان کارهای بزرگی انجام نشده بلکه فعالیت‌های مقدسی شکل گرفته است.

ناصری ادامه داد: مردم اصفهان شاهد هستند، مدیران شهری در شهرداری به دنبال انجام فعالیت‌های مقدس بوده و شهروندان نیز آثار مطلوب آن را در شهر می‌بینند.

وی خاطر نشان کرد: عمل مقدس از روح مقدس و انقلابی ساطع می‌شود و مطمئن باشید این اقدامات در تاریخ ماندگار خواهد شد.

فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهرداری اصفهان گفت: به خود ببالید که در خط مقدم جبهه هستید و دشمن به رغم تلاش‌هایی که دارد اما به طور قطع شکست خواهد خورد، چراکه اعتقاد و ایمان شما خالق اعمال صالح و مقدس است.

ناصری با اشاره به روی کار آمدن مدیران انقلابی و ارزشی در مجموعه شهرداری اضافه کرد: بسیج شهرداری باید نهایت استفاده را از این مدیران داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان اصفهان سه مأموریت اصلی بر عهده دارد، گفت: جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی، سه مأموریت ویژه در این حوزه است؛ خستگی در کار بسیج معنا ندارد و همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: به قله نزدیک شده‌اید، پس حق ندارید، خسته شوید.