بهره‌برداری از فاز دوم مجتمع خواروبار و خشکبار اصفهان تا ۱۴۰۳
بهره‌برداری از فاز دوم مجتمع خواروبار و خشکبار اصفهان تا ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور در برنامه رادیویی» صدای شهر» با اشاره به پروژه مجتمع صنفی خواروبار و خشکبار اصفهان، اظهار کرد: این پروژه در محل میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان قرار دارد. وی با بیان اینکه پروژه مجتمع خواروبار و خشکبار در دو فاز طراحی شده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور در برنامه رادیویی» صدای شهر» با اشاره به پروژه مجتمع صنفی خواروبار و خشکبار اصفهان، اظهار کرد: این پروژه در محل میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان قرار دارد.

وی با بیان اینکه پروژه مجتمع خواروبار و خشکبار در دو فاز طراحی شده است، افزود: فاز نخست این پروژه شامل ۳۶ سوله به متراژ ۶۰۰ متر همراه با دفتر کار به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه فاز دوم پروژه شامل ۴۵ سوله ۶۰۰ متری است، گفت: تلاش می‌کنیم تا یک سال آینده فاز دوم پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی پروژه بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این پروژه ساماندهی و انتقال کسبه فعال و عمده‌فروشان حوزه خواروبار و خشکبار در خیابان ولی‌عصر (عج) و جهاد و کاهش بار ترافیکی این محورها، همچنین ایجاد مجتمع صنفی درخور شهر اصفهان در میدان مرکزی میوه و تره‌بار است.