بزرگترین هولدینگ حوزه شهری ترکیه برای سرمایه گذاری به تبریز می‌آید
بزرگترین هولدینگ حوزه شهری ترکیه برای سرمایه گذاری به تبریز می‌آید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سرمایه گذاران خارجی با استقبال از دعوت شهردار تبریز و اعتماد به او، برای مشارکت در پروژه های زیرساختی شهری، صنعتی، تولیدی و معدنی تبریز، اردیبهشت سال آینده به تبریز می آیند. به گزارش شهریار به نقل از عصر آزادی، یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در راس هیئتی مرکب […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سرمایه گذاران خارجی با استقبال از دعوت شهردار تبریز و اعتماد به او، برای مشارکت در پروژه های زیرساختی شهری، صنعتی، تولیدی و معدنی تبریز، اردیبهشت سال آینده به تبریز می آیند.

به گزارش شهریار به نقل از عصر آزادی، یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در راس هیئتی مرکب از شهرداران مناطق و اعضای کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی این شهر برای جذب سرمایه گذاران خارجی طی روزهای گذشته به استانبول سفر کرده بود.

دیدار از هولدینگ آلبایراق که یکی از بزرگ‌ترین هولدینگ های ترکیه که به طور اختصاصی در پروژه های شهری سرمایه گذاری های کلان انجام داده است از مهم‌ترین برنامه های شهردار تبریز به حساب می آید.

در این دیدار احمد آلبایراق مالک این هولدینگ از هیئت اعزامی استقبال گرمی به عمل آورد و سرمایه گذاری های مختلف این هولدینگ در ترکیه، آفریقا، قفقاز، آسیا و اروپا را تشریح کرد.

انبوه سازی، مدیریت بنادر، خدمات شهری شامل جمع آوری و مرکز تفکیک زباله، تنظیف شهر، حمل و نقل شهری، کارخانجات تولید ماشین آلات خدمات شهری، تراکتورسازی و ساخت نفر بر صنایع دفاعی، تولید شکر از چغندر، کاغذسازی، نساجی، گروه رسانه ای شامل روزنامه یئنی شفق، رادیو تلویزیون، شبکه های اجتماعی و انتشارات کتاب و مجله، کشتی های ویژه حفاری و سونداژ و در نهایت هتل سازی و فعالیت های توریستی از جمله سرمایه گذاری های این گروه به شمار می آید که بالغ بر میلیاردها دلار می شود.

هوشیار شهردار تبریز نیز با تشریح پتانسیل های شهری، صنعتی، تولیدی و معدنی تبریز از آلبایراق ها برای شرکت در همایش سرمایه گذاری تبریز و دیدار از بسته های سرمایه گذاری دعوت به عمل آورد که با پاسخ مثبت احمد آلبایراق رو به رو شد.

در این سفر حجت الاسلام زعفرانچیلر و بجانی اعضای کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر تبریز، سلیمانی معاون مالی اداری، عزتی معاون شهرسازی، خلیلی مدیر کل سرمایه گذاری، باغبان مدیر کل امور بین الملل، شاهوردی شهردار منطقه ۱، منیری فر شهردار منطقه ۸، مقدم زاده شهردار منطقه ۴، شهابی مشاور اقتصادی، نیکبخت مشاور سرمایه گذاری شهرداری تبریز و رضا کامی، شهردار کلان شهر تبریز را همراهی می کنند.

همایش سرمایه گذاری تبریز اردیبهشت ماه سال آینده با حضور سرمایه گذاران خارجی برگزار می شود.