برگزاری کارگاه روانشناسی ترافیک برای کارکنان منطقه ۱۱
برگزاری کارگاه روانشناسی ترافیک برای کارکنان منطقه ۱۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه با تأکید بر اهمیت آموزش فرهنگ ترافیک و ایمنی تردد برای بدنه نیروی انسانی شهرداری گفت: کارگاه روانشناسی ترافیک برای کارکنان این منطقه برگزار شد. حسن هدائی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه دراین‌باره […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه با تأکید بر اهمیت آموزش فرهنگ ترافیک و ایمنی تردد برای بدنه نیروی انسانی شهرداری گفت: کارگاه روانشناسی ترافیک برای کارکنان این منطقه برگزار شد.

حسن هدائی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه دراین‌باره گفت: این کارگاه، صبح امروز، دوشنبه، ۱۱ دی‌ماه با همکاری اداره آموزش فرهنگ این معاونت و پلیس راهور منطقه برگزار شد.

هدائی افزود: آموزش فرهنگ ترافیک از اهمیت بسیار بالایی در حوزه شهروندی و ایمنی تردد برخوردار است و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و یادگیری تاب‌آوری، هنگام رانندگی می‌تواند باعث کاهش تصادفات جرحی و فوتی و به دنبال آن کاهش ترافیک و اضطراب و استرس ناشی از این اتفاقات در سطح جامعه شود.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه کارکنان شهرداری هم از شهروندان تهران به شمار می‌روند و این آموزش‌ها در مدارس، سرای محلات، سازمان‌ها و ادارت مختلف در حال ارائه است، تصمیم گرفته شد تا برای کارکنان منطقه نیز از این پتانسیل آموزشی استفاده شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه یادآور شد: این کارگاه‌ها قرار است در موضوعات مختلف آموزش فرهنگ ترافیک برای کارکنان برگزار شود تا بتوانیم از نظر دانش‌افزایی در مورد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به جایگاهی برسیم تا دیگر شاهد حوادث ترافیکی نباشیم.

گفتنی است این دوره‌ها توسط مربیان باسابقه شهرداری و پلیس راهور به صورت هفتگی در حال اجرا است.

انتهای پیام/