برگزاری ویژه برنامه «روایت عشق» به مناسبت هفته بسیج توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز
برگزاری ویژه برنامه «روایت عشق» به مناسبت هفته بسیج توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به مناسبت هفته بسیج ویژه برنامه «روایت عشق» در فرهنگ‌سرای بزرگ الغدیر توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد به گزارش شهریار، به مناسبت هفته بسیج ویژه برنامه روایت عشق با حضور رحیم ملا حسینی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز ، امیر نصیر بیگی مدیر عامل سازمان فرهنگی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به مناسبت هفته بسیج ویژه برنامه «روایت عشق» در فرهنگ‌سرای بزرگ الغدیر توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد

به گزارش شهریار، به مناسبت هفته بسیج ویژه برنامه روایت عشق با حضور رحیم ملا حسینی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز ، امیر نصیر بیگی مدیر عامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز و با سخنرانی امین یادگاری کارشناس سیاسی در فرهنگسرای بزرگ الغدیر توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد.

رحیم ملا حسینی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز اظهار کرد: بسیج از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) یک شجره طیبه‌ است و در این بین «بسیج، امید ملت ایران»، شعار بسیج در سال جاری است و شهداء چشم و چراغ و الگو برای ملت هستند و از این رو فرهنگ ایثار و شهادت، باید در جامعه جاری شود.

وی همچنین ادامه داد: بسیج مستضعفین امروز با دارا بودن اقشار مختلف با تخصص‌های گوناگون در حوزه‌های مختلف به مردم خدمت می‌کند.

در ادامه این برنامه، امین یادگاری کارشناس سیاسی اظهار کرد: یکی از برکات و پدیده‌های شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی بسیج است. بسیج یکی از یادگارهای امام بزرگوار و معمار کبیر انقلاب اسلامی است که با نگاه نافذ خودشان و با تدبیر و حکمت برای کشور به یادگار گذاشتند.

وی افزود: بسیج یک مکتب است و ریشه در تاریخ دارد، بسیج تفکری است که به دنبال ایجاد تغییر و حرکت به سوی تعالی و رسیدن به مقصد نهایی یعنی قرب الهی است.

گفتی است در آخر برنامه از خانواده های شهدا و فرماندهان پایگاه های مقاومت شهرداری تبریز با اهدای لوح سپاس و یادبود تجلیل به عمل آمد.