برگزاری مراسم روز ملی حمل و نقل و رانندگان در منطقه ۷
برگزاری مراسم روز ملی حمل و نقل و رانندگان در منطقه ۷

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٧، حسین حقی گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی حمل و نقل، این معاونت برای اولین بار اقدام به برگزاری ویژه برنامه ای با هدف تبیین این روز برای عموم شهروندان و تجلیل از رانندگان نمونه ناوگان حمل و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٧، حسین حقی گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی حمل و نقل، این معاونت برای اولین بار اقدام به برگزاری ویژه برنامه ای با هدف تبیین این روز برای عموم شهروندان و تجلیل از رانندگان نمونه ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه نموده است.

 وی تاکید کرد: برنامه مذکور با حضور مسافران در اتوبوس به رانندگی یکی از رانندگان نمونه از پایانه شهید بهشتی به سمت میدان امام حسین(ع) حرکت نموده و در طی مسیر همزمان با آموزش های ترافیکی با حضور پلیس راهور، مدیران ادارات حمل و نقل عمومی، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و جمعی از فعالان در عرصه حمل و نقل پاک، سئوالاتی از شهروندان در زمینه حمل و نقل عمومی مطرح و هدایایی به برگزیدگان اهداء شد.

معاون شهردار منطقه ۷  خاطرنشان کرد: هم چنین  از دوتن از رانندگان نمونه ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، توسط مدیران حمل و نقل عمومی و فعالان در این عرصه تقدیرشد. یکی دیگر  از سر فصل های محتوایی این برنامه ترویج مد حمل و نقل پاک و ضرورت استفاده از دوچرخه بود که به همین مناسبت دو تن از فعالان دوچرخه سوار با اهداء لوح تقدیر و هدایا تقدیر به عمل آمد.

وی یادآور شد: همکاری صمیمانه پلیس راهور، ناوگان حمل و نقل عمومی و هم چنین اجرای برنامه های ویژه آموزش فرهنگ سازی رفتارهای درست ترافیکی به شهروندان از دلایل اصلی روان سازی ترافیک و کاهش آمار تصادفات منجر به جرح و فوت خواهد بود و همچنین با حضور پر رنگ رانندگان ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خویشتن داری و ارتباط مناسب با شهروندان، منجر به استفاده بیشتر مسافران از وسایل حمل و نقل عمومی و در نهایت کاهش ترافیک و آلودگی هوا می شود.

حقی در پایان افزود: از همین رو امید است  برگزاری مراسم هایی از این دست موجب انگیزه مضاعف در جهت تلاش در حوزه حمل و نقل شود.

انتهای پیام/