برگزاری دومین دوره بازی‌های نشاط‌آور ویژه افراد دارای معلولیت شهر تهران در منطقه ۷
برگزاری دومین دوره بازی‌های نشاط‌آور ویژه افراد دارای معلولیت شهر تهران در منطقه ۷

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی اظهار کرد: «طرح برنده شو» با هدف ارتقا سلامت، نشاط اجتماعی و ایجاد حال خوب و همچنین ارائه آموزش های تخصصی به افراد دارای معلولیت برگزار شد. وی تاکید کرد: این رویداد در گروه بازیهای فکری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی اظهار کرد: «طرح برنده شو» با هدف ارتقا سلامت، نشاط اجتماعی و ایجاد حال خوب و همچنین ارائه آموزش های تخصصی به افراد دارای معلولیت برگزار شد.

وی تاکید کرد: این رویداد در گروه بازیهای فکری و با همکاری کانون معلولان محلات شهر تهران و سایر نهادهای اجتماعی ازجمله سازمان بهزیستی شهر تهران، اداره کل آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و کمیته بازیهای فکری هیات همگانی استانه تهران و سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه افراد دارای معلولیت در مجموعه ورزشی مهرآئین برگزار شد.

معاون شهردار منطقه ۷ عنوان کرد: این رویداد با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از افراد دارای معلولیت در گروه های جسمی وحرکتی، شنوایی، اوتیسم،کوتاه قامتان، ذهنی و سندرم دان در کنار خانواده های این عزیزان برگزار و نفرات برتر به مرحله نهایی معرفی شدند.

راجی در پایان ضمن مثبت ارزیابی کردن رویداد «برنده شو» در جهت نشاط و ورزش این قشر از افراد جامعه یادآور شد: باید امکانات و خدمات جامعه نیز درخور شأن و نیاز افراد داری معلولیت فراهم شود تا این افراد نیز همچون سایر افراد جامعه از حقوق شهروندی خود بهره‌مند و به عنوان نیروهای مولد جامعه در همه ابعاد اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جامعه مشارکت داشته باشند تا همواره احساس نشاط و امنیت داشته باشند.

شایان ذکر است به نفرات برتر حکم، مدال و جوایز نقدی با مشارکت دفتر بازسازی خیرین درمانگاه های شهر تهران اهداء شد.

انتهای پیام/