برگزاری جلسه ستاد اجرایی طرح “من شهردارم ۲ ” در منطقه ۵
برگزاری جلسه ستاد اجرایی طرح “من شهردارم ۲ ” در منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، جلسه ستاد اجرایی طرح “من شهردارم ۲” در منطقه ۵ با حضور احسان شریفی شهردار منطقه ، معاونین و مدیران ستادی و شهرداران نواحی هفت گانه برگزار شد. در ابتدای این جلسه ابراهیم معصومی معاون برنامه ریزی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، جلسه ستاد اجرایی طرح “من شهردارم ۲” در منطقه ۵ با حضور احسان شریفی شهردار منطقه ، معاونین و مدیران ستادی و شهرداران نواحی هفت گانه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ابراهیم معصومی معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۵ اقدامات صورت گرفته طی روزهای گذشته در منطقه و نواحی را بررسی کرد و افزود: در سال گذشته تجربه خوبی را در طرح “من شهردارم ” پشت سرگذاشتیم و جایگاه منطقه ۵ جایگاه خوبی بود و به همین دلیل امسال این ابر پروژه با جدیت بیشتری دنبال می شود.

وی تاکید کرد: هدف ما در سال دوم اجرای طرح “من شهردارم” مشارکت حداکثری شهروندان در این ابر پروژه است. جریان سازی برای مشارکت شهروندان باید در این سه هفته صورت پذیرد و مردم این حس را داشته باشند که در طرح های شهرداری و ساختن شهر با مدیریت شهری همراه هستند.

در ادامه این جلسه معاونین و شهرداران نواحی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، مشکلات پیش رو برای اجرای هر چه بهتر این طرح را با شهردار منطقه در میان گذاشتند و احسان شریفی نیز رهنمودهای لازم را برای حل این مشکلات ارائه و پیشنهاداتی در این خصوص مطرح کرد.

شهردار منطقه ۵ در ادامه این نشست با بیان اینکه باید برای مشارکت حداکثری شهروندان در این طرح و مشارکت آنها در اداره شهر از تمام ظرفیت ها مثل سرای محلات، مدارس، مساجد ، پایگاه های بسیج، مجتمع های تجاری، پایانه های مسافربری و… استفاده کرد و اذعان داشت: طرح “من شهردارم” یک طرح بسیار بزرگی است که به سمت مسئولیت‌ پذیری و همراهی شهروندان در معرفی طرح‌ها گام برمی‌دارد و استقبال خوبی نیز از این مگاپروژه در سال گذشته شد. بودجه ریزی مشارکتی ظرفیتی است برای امید بخشی به شهروندان و فرصتی است برای دیده شدن نقش شهروندان در اداره امور شهر و باید به این مهم اهمیت داد.

وی ادامه داد: در نخستین مرحله از طرح “من شهردارم” طرح خوبی را از مشارکت مدیران شهری داشتیم البته این مساله کفایت نمی‌کند و انتظار ما این است که در مرحله دوم و سطح بالاتری این همکاری و مشارکت رقم بخورد.

شریفی با تاکید بر اهتمام ویژه به اطلاع رسانی و همچنین تبلیغات گسترده و مناسب این طرح برای مشارکت شهروندان یادآور شد: باید از ظرفیت نخبگان و استعدادهای محلی نیز برای اعتماد سازی و اطلاع رسانی این طرح استفاده کرد.

شهردار منطقه ۵ در پایان با تاکید بر لزوم مطلع شدن همه شهروندان از این طرح خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی صحیح این طرح باعث بالا بردن امید شهروندان به شهرداری می شود.

 انتهای پیام/