بررسی و تصویب لوایح ارسالی شهرداری تبریز در جلسه شورای اسلامی شهر
بررسی و تصویب لوایح ارسالی شهرداری تبریز در جلسه شورای اسلامی شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، اعضای شورای اسلامی شهر در یکصد و شصت و نهمین جلسه علنی خود لوایح مختلف ارسالی از سوی شهرداری تبریز را بررسی و به تصویب رساندند. به گزارش شهریار، یکصد شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بررسی تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۳ و گزارش عملکرد منابع […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

اعضای شورای اسلامی شهر در یکصد و شصت و نهمین جلسه علنی خود لوایح مختلف ارسالی از سوی شهرداری تبریز را بررسی و به تصویب رساندند.

به گزارش شهریار، یکصد شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بررسی تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۳ و گزارش عملکرد منابع و مصارف شهرداری تبریز آغاز و در ادامه لوایح مختلف شهرداری بررسی و تصویب شد.

بر اساس این گزارش، طرح اعضای شورای اسلامی شهر مبنی بر کمک به پرداخت غرامت آقای صابر اروجزاده، راننده اتوبوس حادثه‌دیده در ایده‌لو شهر مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شد شهرداری تبریز لایحه‌ای در این خصوص ارائه کند.

لایحه شهرداری تبریز در خصوص اهدای بخشی از عوارض تخلفات ساختمان مسجد شهید مظاهری در جهت کمک به اداره امورات مسجد، پس از بررسی توسط اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

همچنین لایحه دیگر شهرداری تبریز مبنی بر پرداخت غرامت به عرصه و اعیان مسجد اکبریه در آخر مفتح و کمک به بازسازی مسجد، پس از طرح و بررسی موضوع به تصویب رسید.

لایحه دوفوریتی شهرداری تبریز مبنی بر تجویز مساعدت شهرداری در برگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اعلام وصول و دوفوریت لایحه و متن آن به تصویب اعضای شورای شهر رسید.