بازدید عضو شورای اسلامی شهر تهران از پروژه‌های عمرانی منطقه۲۲
بازدید عضو شورای اسلامی شهر تهران از پروژه‌های عمرانی منطقه۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری عضو و نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری طی چند ساعت از پروژه های گوناگون عمرانی این منطقه بازدید کردند که بخشی از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری عضو و نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری طی چند ساعت از پروژه های گوناگون عمرانی این منطقه بازدید کردند که بخشی از این پروژه ها در آستانه بهره برداری قرار دارد.

زیرگذر کوهک نخستین پروژه مورد بازدید عضو شورای شهر تهران و مدیران شهری بود که روند پایانی فعالیت عمرانی آن مورد بررسی قرار گرفت تا به زودی این پروژه مورد بهره برداری قرار گیرد.

دومین پروژه مورد بازدید مدیران شهری پروژه محور بینش در جنوب شهرک شهید خرازی تقاطع بزرگراه شهید همدانی بود که این پروژه نیز به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

از دیگر پروژه های عمرانی در حال اجرای مورد بازدید دوربرگردان غیر همسطح بزرگراه شهید همدانی بود که بخش قابل توجهی از این عملیات به ویژه خاکبرداری و تونل سازی آن به اتمام رسیده است و نهایتا پروژه S۲۰ به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های راه سازی غرب ترین نقطه تهران مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/